اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توجه به توصیه‌های ستاد کرونا در شب یلدا ضروری است

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر ضرورت توجه به توصیه‌های ستاد کرونا به ویژه در شب یلدا گفت: با توجه به تجربه 10 ماهه انتظار این است مردم به توصیه‌های بهداشتی خصوصا در شب یلدا توجه کنند تا زحمات ستاد کرونا و نتایج محدودیت‌ها در یک شب از بین نرود.

توجه به توصیه‌های ستاد کرونا در شب یلدا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلطانیه ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان، با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا اظهار داشت: امیدواریم ثمره محدودیت‌ها کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه باشد.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به عنوان تنها راه پیشگیری از بیماری، افزود: با توجه به تجربه 10 ماهه انتظار این است مردم به توصیه‌های بهداشتی خصوصا در شب یلدا توجه کنند تا زحمات ستاد کرونا و نتایج محدودیت‌ها در یک شب از بین نرود.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه هر جنبنده‌ای که روی زمین است اختیار آن در دست خداست و اوست که قادر است آن را مهار کند و ویروس کرونا هم همین‌طور است و ما از حکمت و مصلحت الهی خبر نداریم، ادامه داد: مردم باید در راستای پیشگیری و کاهش بیماری با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل بیماری و عدم شیوع آن در حال اجراست، افزود: طرح شهید سلیمانی که در قالب سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی با همکاری بسیج و شبکه بهداشت انجام می‌شود، در کنترل کرونا ویروس و قطع زنجیره بیماری ان‌شالله مثمرثمر خواهد بود. 

دربخش دیگری از این دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاون قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با ارائه گزارشی از وضعیت و روند بیماری کرونا و آمار مبتلایان و بستری‌ها و فوتی‌های شهرستان سلطانیه، به تشریح ابعاد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای بیماریابی و کنترل بیماری کرونا پرداخت و گفت: نقاهتگاه‌هایی نیز در این باره در سلطانیه آماده شده است.

صادقی مقدم افزود: در سه روز اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تست حدود ۱۷۰ نفر، کرونای ۲۵ نفر مثبت شد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول