اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۴ هزار نفر در همدان واجد شرایط طرح ملی مسکن هستند/ مشارکت ۷ هزار نفر

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: ۱۴ هزار نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در همدان بودند که تنها ۷ هزار نفر تشکیل پرونده دادند.

۱۴ هزار نفر در همدان واجد شرایط طرح ملی مسکن هستند/ مشارکت ۷ هزار نفر

امیر صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۱۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند اظهار کرد: ۱۴ هزار نفر از این تعداد واجد شرایط این طرح بودند.

وی بیان کرد: حدود ۷ هزار نفر از ۱۴ هزار نفر واجد شرایط، در سطح استان تشکیل پرونده دادند که تاکنون ۶ هزار نفر از آنها واریز وجه داشتند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: عملیات کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاه پروژه ۶۰۹ واحدی حصار حاج شمسعلی واقع در شهرک شهید بهشتی و ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی در زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اراضی دیگری در شهرک شهید مدنی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای احداث مسکن ملی واگذار شده که به زودی عملیات ساخت این پروژه‌ها توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.

صالحی یادآور شد: خرید و فروش طرح اقدام ملی تولید مسکن غیرقانونی بوده و هرگونه سوء استفاده افراد سودجو از این موضوع باعث لغو و سلب امتیاز واگذارکننده است و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول