اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ شهروند سمنانی؛ قربانی کلاهبرداری میلیاردی فروش زمین

فرمانده انتظامی استان سمنان از فروش زمین ۴۰ میلیارد ریالی با مشاهده لوکیشن به سه شهروند سمنانی خبر داد و گفت: به همت پلیس دست کلاهبرداران رو شد.

۳ شهروند سمنانی؛ قربانی کلاهبرداری میلیاردی فروش زمین

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با دریافت شکایت‌نامه سه شهروند سمنانی از دست‌اندرکاران شرکتی که در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارند، موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که موضوع کلاهبرداری فروش قطعه زمینی در یکی از مناطق شمالی کشور است که خریداران پس از مشاهده لوکیشن ارسالی مبایعه‌نامه ۴۰ میلیارد ریالی را امضا و مبلغ هنگفتی نیز به فروشندگان پرداخت کردند.

حسنی گفت: این قطعه زمین به مساحت ۱۳ هزار و ۸۳ متر در مرزن‌آباد شهر چالوس واقع است که خریداران پس از پرداخت وجه معامله برای دیوارکشی به آنجا مراجعه می‌کنند؛ اما با بررسی‌ها و اظهارات افراد محلی متوجه می‌شوند، زمین مورد معامله در نقطه دیگری قرار دارد که ارزش آن نیز به‌مراتب کمتر از مبلغ پرداخت‌شده است.

وی از شناسایی یک زن و یک مرد به‌عنوان عاملان اصلی فروش این زمین خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی خود این دو را تحت بازجویی فنی قرار دادند.

حسنی از اعتراف متهمان به جرم خود مبنی بر فروش غیرقانونی زمین و کلاهبرداری از شاکیان پرونده خبر داد و از عموم مردم خواست قبل از انجام این‌گونه معامله‌ها از صحت و سقم موضوع و مورد معامله اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول