اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدا ۵۱ دستگاه تبلت به دانش آموزان خانواده های زندانیان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان ۵۱ دستگاه تبلت برای دانش آموزان خانواده های زندانیان تحت حمایت تهیه شده است تا دانش آموزی که فرزند این جامعه است، از ادامه تحصیل محروم نشود و بتواند به خوبی درس بخواند و از اشتباه پدرش هم درس عبرت گرفته و عنصر فعال و سازنده برای جامعه شود.

اهدا ۵۱ دستگاه تبلت به دانش آموزان خانواده های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در دیدار با رئیس حوزه قضائی بخش ضیاءآباد بیان کرد: رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت بی منت به محرومان است و انجام این رسالت در واقع با مشارکت و به دست مردم است.

وی ادامه داد: برای اجرای این رسالت تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف برای بهبود وضعیت زندگی ولی نعمتان تحت حمایت استفاده کنیم .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از مجموعه هایی که با آن همکاری داریم، انجمن حمایت از زندانیان است که با تعامل دو سویه توانسته ایم گام هایی را برای خدمت به خانواده زندانیان در بند داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان ۵۱ دستگاه تبلت برای دانش آموزان خانواده های زندانیان تحت حمایت تهیه شده است تا دانش آموزی که فرزند این جامعه است، از ادامه تحصیل محروم نشود و بتواند به خوبی درس بخواند و از اشتباه پدرش هم درس عبرت گرفته و عنصر فعال و سازنده برای جامعه شود.

حق گویان تصریح کرد: بی توجهی به خانواده های زندانیان و غفلت از وضعیت آنها باید دغدغه جامعه باشد نباید اجازه دهیم تأدیب و اقدامات تأمینی و تربیتی در زندان برای فرد مجرم موجب بروز ناهنجاری و آسیب های دیگر در جامعه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول