اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان گفت: واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های غیر کشاورزی(مادە ۲۱) اظهار کرد:واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سرمایە‌گذاران در استانی مانند کردستان باید هموارە مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: از آغاز سال‌جاری تا کنون این کمیسیون 6 جلسە تشکیل دادە است تا با فاصلە زمانی کمتر بتواند بخشی از مشکلات سرمایە‌گذاران را برطرف کند.

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی‌ مرغوب‌کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان اذعان کرد: در کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح‌های غیر کشاورزی از تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تخصیص زمین به طرح‌ها در بخش‌های مختلف و با رعایت ضوابط و چارچوب‌های قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر این اساس اقدامات لازم در راستای رونق هرچه بیشتر بخش صنعت و گردشگری در استان انجام خواهد گرفت.

جعفری افزود: با واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌ها عملا هزینه تولید پائین می‌آید که این امر کمک مهمی به سرمایه‌گذاران است.

در ششمین جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح‌های غیر کشاورزی شش طرح صنعتی و سه طرح گردشگری و صنایع دستی در قالب درخواست ۳۰ هزار متر زمین مطرح که با بخشی از آن درخواست‌ها موافقت شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول