اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری پروژه مجتمع آموزشی سرخه؛ مستلزم رفع موانع

معاون استاندار سمنان گفت: بهره‌برداری و اتمام احداث پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی 24 کلاسه سرخه به اهتمام دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات و موانع پیش روی این طرح نیاز دارد.

بهره‌برداری پروژه مجتمع آموزشی سرخه؛ مستلزم رفع موانع

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سرخه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی امر برای تسریع در روند اجرایی و اتمام احداث پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه اهتمام ورزند.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آموزشی فرهنگی در کشور و استان سمنان است که از اعتبار خوبی برخوردار بوده و نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی با مدیریت و نظارت دقیق فرماندار شهرستان سرخه، نسبت به برطرف کردن موانع و اتمام و بهره‌برداری از طرح اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: موارد و مشکلات در زمینه حریم این طرح و محوطه‌سازی توسط شهرداری سرخه بررسی و رسیدگی می‌شود.

فخری افزود: مشکلات انشعاب آب، برق، گاز و سایر خدمات و نیازهای طرح برای اتمام و بهره‌برداری نیز از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان با قید فوریت رسیدگی و برطرف شود.

وی بیان کرد: مراحل و روند اجرایی تغییر مالکیت زمین و صدور سند نباید عاملی برای تأخیر در اتمام و بهره‌برداری پروژه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: موانع و مشکلات بر سر راه شناسایی، تعامل با صاحبان زمین، تغییر مالکیت و صدور سند نیز با قید فوریت از طریق مراجع قضایی در دستور کار قرار گیرد تا در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه بانک ملت سرخه باشیم.

احداث بزرگ‌ترین پروژه عمرانی بانک ملت در سرخه

سعید هژبری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این جلسه عنوان کرد: پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه بزرگ‌ترین پروژه عمرانی بانک ملت در کشور و استان سمنان است.

وی بیان کرد: در مرحله نخست ۶ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که با پیگیری و استفاده از ظرفیت‌های اعتباری ملی، این میزان به ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارتقا یافت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار کرد: این پروژه جزو اقدامات اولویت‌دار و اصلی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

هژبری گفت: این مجتمع ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارد و در چهار طبقه و ۲۴ کلاس با معماری اصیل ایرانی و بومی منطقه‌ای برای چهار مقطع تحصیلی احداث شده است.

وی بیان کرد: در این پروژه همچنین استاندارد مدیریت سبز با ویژگی استفاده از جمع‌آوری و تصفیه آب باران اجرایی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: مشکلاتی در بحث محوطه‌سازی، صدور سند و انشعابات طرح وجود دارد که نیاز است با ورود دستگاه‌های اجرایی متولی امر برطرف شود.

انتهای پیام/ ۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول