اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم اردل در مجلس خواستار بررسی اوضاع سرخون شد/ لزوم برخورد با سوءمدیریت شرکت نفت

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواستار اقدام فوری جهت بررسی و رسیدگی به خسارات وارده به بخش‌های مختلف آسیب‌دیده از ترکیدگی لوله انتقال نفت در بخش میانکوه شد.

نماینده مردم اردل در مجلس خواستار بررسی اوضاع سرخون شد/ لزوم برخورد با سوءمدیریت شرکت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قدرت‌الله حمزه امروز با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران دیدار کرد و خواستار اقدام فوری جهت بررسی و رسیدگی به خسارات وارده به بخش‌های مختلف آسیب‌دیده بر اثر ترکیدگی لوله انتقال نفت در شهرستان اردل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس همچنین خواستار اقدام فوری جهت رسیدگی به خسارات وارده به بخش‌های مختلف مسکونی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، منابع آبی و شیلات و برخورد قاطع با سوء‌مدیریت شرکت نفت در رابطه با این اتفاق شد.

وی پس از ارائه گزارشی از وضعیت منطقه و اقدامات صورت گرفته طی روز حادثه، چگونگی شکسته شدن و نشت لوله نفت و در پی آن آتش‌سوزی خط لوله سی اینچی مارون به گندمکار را توضیح داد و افزود: اعلام میزان برآورد خسارت و آسیب‌های وارده به بخش‌های مختلف در دست بررسی است.

حمزه خاطرنشان کرد: خط لوله یاد شده در سال‌۱۳۵۵ به بهره‌برداری رسید که بایستی با توجه به حساسیت بالای آن اقدامات و تمهیدات اصلاحی لازم جهت جایگزینی خط لوله مذکور با خط لوله جدید و تقویت و مقاوم‌سازی آن در مناطقی با شیب بالا از سوی وزارت صنعت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی وزارت نفت انجام گیرد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تذکرات مختلف از سوی نهادها و مردم منطقه در سال‌های پیشین در ارتباط با وجود نشتی و مشکلات ناشی از آن، اقدامات پایه‌ای از سوی وزارت نفت صورت نگرفته است که این سوء مدیریت منجر به فاجعه دیروز در منطقه محروم بخش میانکوه شد.

انتهای پیام/3339/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول