اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فرماندار نیویورک به آزار و اذیت جنسی متهم شد

فرماندار دموکرات نیویورک که یکی از گزینه‌های بایدن برای سمت وزارت دادگستری در دولت آینده آمریکاست، از سوی یک سیاستمدار زن که مشاورش بوده، به آزار و اذیت جنسی متهم شده است.

فرماندار نیویورک به آزار و اذیت جنسی متهم شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «لیندزی بویلان» سیاستمدار اهل نیویورک، «اندرو کومو» فرماندار دموکرات این ایالت را به انجام آزار و اذیت جنسی علیه خود برای سال‌های متمادی متهم کرد.  

او تا مارس ۲۰۱۸ برای سازمان منافع عمومی توسعه اقتصادی این ایالت کار می‌کرد و بعد از آن معاون وزیر ایالت نیویورک در امور توسعه اقتصادی و مشاور ویژه کومو شد.

بویلان در صفحه توییتر خود نوشت: بله اندرو کومو، فرماندار نیویورک من را برای سال‌ها آزار جنسی داد. بسیاری شاهد بودند و تماشا کردند. هیچ وقت نمی‌توانستم حدس بزنم باید منتظر چه چیزی باشم.  

وی افزود: این که نمی‌دانستم انتظار چه چیزی را داشته باشم که ناراحت‌کننده‌ترین قسمت بود به کنار، می‌دانستم که هیچ کسی حتی با وجود دیدن، هیچ کار لعنتی‌ای انجام نمی‌دهد. هیچ کس. و می‌دانم تنها زن (قربانی) نیستم.

او در پاسخ به پرس و جوی شبکه «فاکس نیوز» درباره این اتهامات در توییتر نوشت: علاقه‌ای به صحبت کردن با روزنامه‌نگاران ندارم. در حال تایید تجربه زنان بی‌شماری هستم تا اطمینان یابم سوء‌استفاده متوقف می‌شود. می‌ترسم این کار ادامه یابد.

بویلان پیشتر در ماه دسامبر فضای دفتر فرماندار نیویورک را مسموم توصیف کرده بود. دفتر کومو در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز این اتهامات را رد کرد.

این سیاستمدار زن نیویورکی یکی از دموکرات‌هایی است که برای ریاست ناحیه منهتن در سال ۲۰۲۱ رقابت می‌کند و امسال برای تصدی حوزه انتخابیه دهم نیویورک در مجلس نمایندگان در مقابل «جری نادلر» جمهوری‌خواه رقابت کرد و شکست خورد.

پیشتر منابع مطلع گفتند اندرو کومو، فرماندار دموکرات کنونی ایالت نیویورک‌، یکی از گزینه‌های «جو بایدن» پیروز احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برای تصدی پست وزارت دادگستری است.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» و شبکه «بلومبرگ» گزارش دادند که کومو جزو چهار نفری است که بایدن برای سمت وزارت دادگستری در حال بررسی است؛ پستی که هنوز گزینه نهایی آن اعلام نشده است.

دفتر فرماندار نیویورک و سخنگوی تیم انتقال قدرت بایدن به سوال هیل درباره این خبر واکنش نشان ندادند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول