اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اجاره ماشین‌آلات بهترین راهکار کاهش هزینه های ساخت و ساز

ماشین‌آلات صنعتی نقش بسیار مهمی در انواع پروژه‌های عمرانی ایفا می‌کنند و می‌توان گفت که قلب انواع پروژه‌های صنعتی هستند.

اجاره ماشین‌آلات بهترین راهکار کاهش هزینه های ساخت و ساز

. اگر شما برای انجام پروژه خود به آن‌ها نیاز دارید، قطعا دو راه پیش روی خود می‌بینید، اولین راه‌حل خرید این ماشین‌آلات است که به دلیل قیمت‌های بالا و همچنین هزینه‌های جانبی و نگهداری آن‌ها در ادامه، شاید برای شما مناسب نباشد. البته این مقایسه به همین سادگی نیست و شما باید با مقایسه هزینه‌های اجاره و خرید و نگهداری آن‌ها بسته به مدت‌زمان پروژه‌ای که قصد انجامش رادارید، تصمیم نهایی را بگیرید.

اگر بودجه سنگین موردنیاز برای خرید آن‌ها را در اختیار نداشته باشید، اجاره ماشین‌آلات می‌تواند راهی به‌صرفه برای شما باشد، همچنین این معامله برای هر دو طرف سودآور است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، هزینه نگهداری این ماشین‌آلات نیز معمولاً بالا است و صاحبان آن‌ها نیز برای مدتی که برای اجاره توافق کرده‌اید از این هزینه‌ها رهایی می‌یابند و البته که بیکار ماندن آن‌ها یا به‌اصطلاح خوابیدن این ماشین‌آلات صنعتی می‌تواند موجب ضرر و ایجاد هزینه بدون کسب درآمد باشد.

ماشین‌آلات پرکاربرد صنعتی را به راحتی در اختیار بگیرید

قبل از انجام هر پروژه‌ای قطعا متوجه نیاز به تعدادی از ماشین‌آلات صنعتی می‌شوید، در این برخی از آن‌ها از بقیه کاربرد بیشتری دارند، درنتیجه افراد بیشتری به دنبال اجاره کردن این ماشین‌آلات هستند و برخی نیز تنها برای اجاره دادن آن‌ها به سراغ سرمایه‌گذاری و خرید این ماشین‌آلات می‌روند. در ادامه به بررسی تعدادی از این ماشین‌آلات صنعتی پرکاربرد می‌پردازیم.

چکش‌های تخریب، ابزاری سخت تر از بتن

اگر به سراغ تخریب سازه‌هایی مانند سازه‌های بتنی می‌روید، قطعا به این چکش‌ها نیاز خواهید داشت. همان‌طور که بسیاری از کالاها در بسیاری از حوزه‌ها نیز بانام یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده آن‌ها معروف می‌شوند. نام شرکت باسابقه هیلتی نیز در صنعت به چکش‌های برقی اطلاق می‌شود. البته کیفیت تولیدات این شرکت نیز سهم زیادی در این اتفاق دارد. اجاره هیلتی می‌تواند بسیار به‌صرفه‌تر از خرید آن برای شما باشد. معمولاً آگهی‌های زیادی را برای اجاره آن‌ها می‌توانید پیدا کنید.

 

کمپرسور، راهکاری برای تسریع کارها

کمپرسورها انواع گوناگونی دارند و بسته به کاربرد و قدرت موردنیاز در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. از این ماشین‌آلات در حالت کلی برای افزایش فشار سیالات (گازها و مایعات) استفاده می‌شود. این ماشین صنعتی پرکاربرد از نیروگاه‌ها، صنعت راه‌سازی گرفته تا رنگ کردن ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند و همان‌طور که انتظار می‌رود تنوع ابعادی بسیار بالایی دارند. اجاره کمپرسور مخصوصا وقتی‌که به‌صورت موقت به انواع پرقدرت و سنگین نیاز دارید کاری به‌صرفه و اقتصادی است.

چکش‌های برقی، آسودگی خیال شما در ساخت و ساز

چکش‌های برقی دسته‌ای پرکاربرد از ماشین‌آلات صنعتی هستند که در سوراخ‌کاری انواع سطوح به‌ویژه سطوح بتنی بسیار پرکاربرد هستند. شما بسته به نیازی که دارید می‌توانید در ابعاد، وزن و قدرت متفاوت چکش برقی موردنظر خود را خریداری یا اجاره کنید. شایان‌ذکر است که به دلیل قدرت بالای چکش‌های برقی انجام عملیات دقیق که نیاز به‌دقت بالایی دارند، بسیار مشکل است و حتماً قبل از شروع پروژه باید این نکته را نیز در نظر بگیرید. اجاره چکش‌های برقی نیز بسیار به‌صرفه‌تر از خرید آن‌ها است.

 

لودرها و بابکت ها، آچار فرانسه همه کاره

اگر در صنعت راه و ساختمان فعال باشید، می‌دانید که لودرها چه نقش مهمی در این صنعت ایفا می‌کنند. در اینجا نیز یک شرکت باسابقه به دلیل کیفیت بالای تولیداتش بانام بابکت نام خود را بر روی دسته کلی این ماشین‌آلات گذاشته است. بابکت یک شرکت انگلیسی است که نامش نمایانگر تمام انواع مینی لودرهای موجود است. علاوه بر صنعت راه و ساختمان از مینی لودرها یا آن‌گونه که در بازار مشهور است بابکت ها در کشاورزی و دامداری نیز کاربرد دار‌ند.

 

خرید ماشین‌آلات یا اجاره آن‌ها؟

اگر به مسئله خرید ماشین‌آلات یا اجاره کردن آن‌ها در این وضعیت اقتصادی بپردازیم، اجاره معمولاً به دلیل کمبود بودجه تنها راه‌حل پیش روی بسیاری از فعالان در این عرصه، مخصوصا شرکت‌های کوچک و تازه‌کار است. البته جدای از مسئله کمبود بودجه صرف سرمایه هنگفت برای خرید یکی از ماشین‌های صنعتی موردنیاز کار منطقی به نظر نمی‌رسد و بازهم اجاره ماشین‌آلات موردنیاز را پیش روی شما می‌گذارد؛ اما اگر قصد انجام ‌یک پروژه عمرانی طولانی‌مدت را دارید، خرید ماشین‌آلات طولانی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد، همچنین اگر قصد انجام پروژه‌های مشابه را نیز دارید، خرید ممکن است به‌صرفه‌تر از اجاره باشد. کافی است هزینه اجاره آن را برای مدت تخمینی موردنیاز خود با هزینه خرید و نگهداری آن مقایسه کنید تا تصمیمی متناسب با شرایط و پروژه خود بگیرید.

اجاره ماشین‌آلات به روش سنتی یا مدرن؟

حال اگر با انجام محاسبات و مقایسه آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اید که اجاره همه یا برخی از ماشین‌آلات موردنیاز در این پروژه برای شما به‌صرفه‌تر است، مسئله اساسی بعدی روش اجاره ماشین‌آلات است. شاید تا چند سال پیش نیز تنها این کار را به روش سنتی آن انجام می‌دادید؛ اما امروزه با هرچه گسترده‌تر شدن اینترنت، سایت‌های گوناگونی خدمات ثبت آگهی، همچنین اجاره ماشین‌آلات را انجام می‌دهند. در این روش شما با چند کلیک ساده یا تنوع زیادی از ماشین‌آلات موردنیاز خود روبه‌رو می‌شوید.

یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین‌آلات از طریق اینترنت، امکان مقایسه قیمت‌ها از روی صندلی شرکت یا حتی خانه شما است. در این میان باید به دنبال سایت‌ها مطمئن بگردید تا خیالتان از بابت همه‌چیز مطمئن باشد. سایت ایستگاه در این میان با تعداد بسیار زیاد آگهی‌های موجود نیاز شما را به‌خوبی برطرف می‌کند. ایستگاه همچنین برای صاحبان ماشین‌آلاتی که به دنبال اجاره دادن آن‌ها هستند نیز سایتی بسیار مناسب است. اجاره دهندگان ماشین‌آلات می‌توانند در این بازار پررقابت از رقبا پیشی بگیرند و آگهی خود را در این سایت درج کنند.

اعتماد در دنیای الکترونیک و در بستر اینترنت یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده است. ایستگاه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. این سایت بستری مناسب و مطمئن برای معاملات میان اجاره دهندگان و افرادی که به دنبال انواع ماشین‌آلات صنعتی هستند، ایجاد کرده است.

 

مزیت مهم دیگر سایت ایستگاه امکان ثبت و مشاهده رایگان آگهی‌ها است. البته شما برای درج آگهی خود به‌صورت ویژه برای کسب بازید بیشتر و به‌اصطلاح سایت توان بالاتر، بسته به توان انتخابی شما تعرفه متفاوتی را شامل می‌شود. علاوه بر این بعد از جستجو در میان تعداد کثیر ماشین‌آلات موجود در این سایت، شما می‌توانید به‌صورت مستقیم با صاحبان آن‌ها تماس بگیرید و از شرایط اجاره آن مطلع شوید. حذف رابطه‌ها و ارتباط مستقیم با اجاره دهنده و مالک محصولات یکی از مزیت‌های بزرگ سایت‌های اینترنتی فروش و اجاره کالاها است.

سایت ایستگاه تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی آگهی‌ها باید از این قوانین پیروی کنند، بدون مشکل مسئولیت این آگهی‌ها بر عهده درج کنندگان آن‌ها است. ازآنجایی‌که ایستگاه دارای تعداد بی‌شماری از آگهی‌ها هست، شما قبل از انجام هرگونه معامله و پرداخت وجه باید نسبت به آگهی‌دهنده دقت لازم را انجام دهید و تنها پس از اعتماد و مشخص شدن اعتبار آن اقدام کنید.

کلام آخر

در اینجا سعی شد تا برخی از ماشین‌آلات صنعتی پرکاربرد که معمولاً صاحبان کسب‌وکار به‌جای خرید آن‌ها به سراغ اجاره این ماشین‌آلات می‌روند را به شما معرفی کنیم. ماشین‌آلات صنعتی قلب تپنده انواع پروژه‌های عمرانی هستند. اجاره آن‌ها می‌توانید راهی پرسود برای هر دو طرف معامله باشد. در ادامه نیز به معرفی سایت ایستگاه پرداختیم که امکانی مناسب را در بستر اینترنت برای اجاره دهندگان و صاحبان کسب‌وکاری که به دنبال اجاره ماشین‌آلات هستند را فراهم کرده است. ایستگاه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی راهی مطمئن برای شما است. خدمات جستجو و ثبت آگهی در این سایت نیز رایگان است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول