اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۰ باغ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در پاکدشت تخریب شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با اشاره به تخریب ۳۰ باغ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در پاکدشت، گفت: عزم مدیران شهرستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جدی است.

۳۰ باغ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در پاکدشت تخریب شد

جمال فرامرزی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تخریب ۳۰ باغ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در پاکدشت، اظهارکرد: شهرستان جولانگاه افراد سودجو و فرصت‌طلب نیست.

وی در ادامه گفت: در راستای دستور مقام محترم قضایی و عزم جدی مدیران شهرستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از محدوده شهرها‌ و روستاها ۳۰ باغ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز تخریب شد.

رئیس جهاد کشاورزی پاکدشت درباره جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، عنوان کرد: برای این منظور علاوه بر تقویت نیروهای نظارتی با حوزه فرمانداری، بخشداری و منابع طبیعی برای بازدارندگی هماهنگی شده همچنین مراکزی برای دپوی مصالح غیرمجاز در نظر گرفته شده است.

فرامرزی تخریب امروز را هشدار جدی به دلالان و سودجویان دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان جایگاه جولان افراد سودجو و فرصت‌طلب و تنها مرجع ساخت و ساز در خارج از حریم روستا و شهر جهادکشاورزی است.

انتهای پیام /پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول