اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ستادکل: بدرفتاری با سرباز بابلی تأیید شد/ سرباز مذکور درسلامت است

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پیگیری موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی با همکاری قوه قضاییه خبر داد و گفت: مساله بدرفتاری با سرباز مذکور صحت داشته است.

ستادکل: بدرفتاری با سرباز بابلی تأیید شد/ سرباز مذکور درسلامت است

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده بد رفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح تا پاسی از شب موضوع  مذکور را با همکاری ‌قوه قضاییه مورد بررسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه بدرفتاری با سرباز بابلی تایید شده، اعلام کرد: صیانت از سرباز مذکور انجام شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت سلامتی سرباز مذکور اعلام کرد:سرباز بابلی اگرچه مورد بدرفتاری قرار گرفته اما دچار مشکل فیزیکی نشده است.

وی گفت: آخرین نتایج پیگیری  و  بررسی‌های ستاد کل فردا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است کهرئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل -کمی پیش تر- در پاسخ به پرسش‌ فارس درخصوص موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت: اگر محرز شود خطایی صورت گرفته است با فرد خاطی برخورد می شود.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بدرفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است؛ بررسی‌ها حاکی از این است که آن مسئول یک قاضی بوده و سرباز را که در هنگام ورود به دادگستری از وی کارت شناسایی درخواست کرده بود را به اتاق خود برده و چند ضربه سیلی به صورت وی زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول