اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از چهارمین پست اسکله منطقه آزادانزلی در بهمن ۱۳۹۹

مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به برنامه‌های عمرانی این شرکت در بندر گفت: روند پایانی مراحل اجرایی ساخت چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی در حال انجام است که در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از چهارمین پست اسکله منطقه آزادانزلی در بهمن ۱۳۹۹

آرش داداش پور دواچی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرانزلی با اشاره به روند پایانی مراحل اجرایی ساخت چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: توسعه بندر کاسپین باعث رونق تجارت و اشتغال‌زایی جوانان در گیلان می‌شود و بخش خصوصی نیز در مشارکت ساخت، بهره‌برداری، تحقق و اهداف اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد. 

وی با بیان اینکه با افزوده شدن این اسکله جدید، ظرفیت بندر کاسپین ۵۰۰ هزار تن در سال افزایش میابد، گفت: ظرفیت انبارهای سرپوشیده از ۲۱ هزار مترمربع به ۲۶ هزار مترمربع و محوطه بندری و بارانداز از ۲۰ هزار مترمربع تا پایان سال جاری به ۳۰ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به اینکه این پروژه در بهمن‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد، افزود: برای این پروژه که به مدت ۹ ماه برنامه‌ریزی‌شده، به میزان ۹ هزار و ۸۵۰ نفر روز انجام‌شده که جهت اجرای چهارمین پست بندر کاسپین منطقه آزادانزلی از پتانسیل جوانان متخصص این استان استفاده‌شده است.

داداش پور دواچی با اشاره به پروژه‌های انجام‌شده در بندر کاسپین بیان کرد: در سال جاری مخزن هفت هزار تنی ساخته و به بهره‌برداری رسیده که با ساخت این مخزن، ظرفیت مخازن این بندر به 57 هزار تن رسید.

به گفته وی، یک انبار سرپوشیده پنج هزار متری نیز در سال جاری ساخته‌شده که ظرفیت انبارهای سرپوشیده به ۲۶ هزار مترمربع رسید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول