اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای بیش از 20 هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در راستای اجرای کمک‌های مؤمنانه از سوی سپاه فجر استان فارس شش هزار و ۸۵۸ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در « پویش توکاد» اهدا شده است.

اهدای بیش از 20 هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سردار یدالله بوعلی صبح امروز در آئین اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس در سخنانی اظهار داشت: استان فارس  در نهضت کمک‌های مؤمنانه شامل معیشتی، بهداشتی، نذرخون و رهایی زندانیان جرائم غیرعمد  نسبت به دیگر استان‌ها پیشتاز است.

وی افزود: در طی دو ماه گذشته تا کنون ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد هر یک با بیش  از ۵۰ میلیون بدهی توسط خیران آزاد شدند و نیز توزیع صد‌ها هزار لوازم التحریر با همکاری  اداره کل کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر ادارات به دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد: راه‌اندازی سامانه « پویش توکاد» بستر را برای اهداء کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل به گونه‌ای فراهم کرده که نیات خیران را  در ارائه کمک‌های مورد نظرشان  فراهم  کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در ادامه این آئین از توزیع مجموع ۲۰ هزار و۵۹۳ دستگاه تبلت  با هزینه‌ای بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و نیازمند در فارس خبرداد، و گفت: دو هزار و ۹۷۵ دستگاه از سوی نیکوکاران بدون نام، دو هزار و هفت عدد معلمان، هزار و ۳۹۳ ارگان‌ها و نهاد‌ها، ۵۰۰ دستگاه مرکز آمار، هفت هزار و ۳۶۰ ادامه کل کمیته امداد امام (ره) فارس و شش هزار و ۸۵۸ دستگاه دیگر از سوی سپاه فجر به دانش آموزان بازمانده از تحصیل اهدا شده است.

فرهاد  اسماعیلی با اشاره به اینکه ویروس کرونا در ارائه خدمات و فعالیت‌های دینی، مذهبی، اجتماعی به ویژه به محرومان و نیازمندان و دانش آموزان هیچ گونه خدشه‌ای وارد نکرده است، بیان داشت: برای تحقق گام دوم انقلاب و به لحاظ  حفظ اعتبار محرومان بیشتر توزیع کمک‌های مؤمنانه درخانه تحویل شده است و این روند اخلاقی و اسلامی همچنان استمرار می یابد.

وی اضافه کرد: یکی  دیگر از رویکرد و اهداف اداره کل آموزش و پرورش و متولیان فرهنگی علاوه بر اهداء کمک‌های مؤمنانه اهدا تجهیرات و ابزار کمک آموزشی و فرهنگی برای رسیدن  جامعه هدف به حیات طیبه، تربیت دینی و اسلامی است.

انتهای پیام/ن

   

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول