اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انهدام باند کلاه‌برداری اینترنتی در بجنورد

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از کشف یک فقره پرونده کلاه‌برداری اینترنتی با بیش از یک میلیارد ریال در فضای مجازی خبر داد.

انهدام باند کلاه‌برداری اینترنتی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، یوسف شاکری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند تن از کسبه شهرستان بجنورد مبنی بر کلاه‌برداری اینترنتی از آنان در سایت‌های خریدوفروش کالاهای دست‌دوم، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا استان، پس از اخذ اظهارات شاکیان پرونده و بررسی‌های فنی و پلیسی موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر که اعضای این باند بودند مورد شناسایی قرار گرفتند و باهماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی بابیان اینکه سرکرده این باند در بازجویی‌های انجام‌شده به ۱۸ فقره کلاه‌برداری در سطح کشور به روش فروش مال غیر در سایت‌های خریدوفروش کالای دست‌دوم اعتراف کرده است، یادآور شد: مبلغ کلاه‌برداری انجام‌شده توسط این باند بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده کماکان ادامه دارد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه که ویروس کرونا موجب گرایش بیشتر شهروندان به فضای مجازی و خریدوفروش اینترنتی کالاها شده است، لازم است هموطنان برای انتقال وجه به‌حساب فروشنده، حتماً بعد از دریافت کالا و اطمینان از صحت و سلامت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول