اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازیکن سابق رئال: مادرید زنده‌زنده آتالانتا را می‌بلعد / می‌خواهم تا ابد در میلان باشم

تئو هرناندز، بازیکن سابق رئال و کنونی میلان در خصوص عملکرد خود در مادرید و قرعه‌ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

بازیکن سابق رئال: مادرید زنده‌زنده آتالانتا را می‌بلعد / می‌خواهم تا ابد در میلان باشم

به گزارش خبرگزاری فارس، در 5 جولای 2017 (14 تیر 96) رئال مادرید قیمت بند جداسازی مدافع چپ 20 ساله آلاوس را پرداخت کرد. زیدان در اندیشه این بود که «تئو هرناندز» جانشین مارسلو شود و بتواند سال‌ها برای رئال مادرید بازی می‌کند.به همین علت مادرید با هرناندز قرارداد 6 ساله امضا کرد ولی این اتفاق رخ نداد.

هرناندز در فصل 2017-2018 برای رئال مادرید تنها 13 بار در لالیگا بازی کرد و نتوانست به مهره اصلی زیدان بدل شود. او یک سال قرضی به سوسیداد رفت و در فصل 2019-2020، رئال بازیکنی که با او قرارداد 6 ساله بسته بود را به ارزش 20 میلیون یورو به میلان ایتالیا فروخت.

هرناندز به یکی از ناکام‌ترین بازیکنان جوان در رئال مادرید طی سالیان اخیر بدل شد ولی توانست توانایی‌های خود را در میلان دوباره به نمایش گذارد. هرناندز در میلان خوش درخشید و اکنون نیز به یکی از مهره‌های اصلی پیولی لقب گرفته است.

این بازیکن فرانسوی که برای تیم‌های پایه تیم ملی فرانسه نیز بازی کرده در خصوص ناکامی‌اش در مادرید صحبت کرد.

هرناندز گفت: وقتی من برای اولین بار به مادرید رسیدم خیلی بچه بودم. جوانی‌ام باعث شد تا نتوانم عملکرد خوبی در رئال داشته باشم.اکنون ولی رشد کرده‌ام. نمی‌توانم بگویم به رئال بازمی‌گردم. می‌خواهم تا آخر عمر در میلان بازی کنم.

وی ادامه داد: سری‌آ لیگی به شدت فیزیکی است و به همین دلیل تمریناتی که ما اینجا می‌کنیم سخت‌تر از تمرینات در رئال است.

وی که میلان اکنون صدرنشین سری‌آ است و فصل گذشته به یکی از بهترین «فول‌بک» چپ دنیا لقب گرفت در خصوص قرعه رئال و آتالانتا نیز صحبت کرد.

هرناندز گفت: رئال مادرید زنده زنده آتالانتا را می‌بلعد. تیم گاسپرینی باید بداند که محکوم به تغییر سیستم است و باید تاکتیک متفاوتی در بازی با زیدان اجرا کند.شما دیدید که دربی مادرید چگونه رئال، اتلتیکو را نابود کرد.

آتالانتا فصل پیش با هدایت گاسپرینی به یکی از بهترین‌های اروپا لقب گرفت و اکنون نیز جزو تیم‌های هجومی و گلزن دنیاست. البته مشکلی اخیراً از این تیم گزارش شده و به نظر می‌رسد «پاپو گومز»، یکی از ستاره‌های این تیم ژانویه تیم را ترک می‌کند و در مقابل رئال حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول