اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

سال 2021 سال رشد روبل روسیه خواهد بود

کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری بانک ساکسو گفت: روبل روسیه در شرایط کنونی ارزشی کمتر از میزان واقعی دارد و پتانسیل افزایش 10 درصدی ارزش در برابر دلار را داراست.

سال 2021 سال رشد روبل روسیه خواهد بود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از ریا نووستی، استیم جاکوپسن،  کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری بانک ساکسو معتقد است در شرایط کنونی برابری روبل با دلار کمتر از میزان واقعی است و این ارز پتانسیل آن را دارد که رشد 10 درصدی ارزش را در برابر دلار تجربه کند.

وی گفت: سال 2021، سال کالاهای اساسی در جهان خواهد بود و روسیه در این زمینه ظرفیت بالایی دارد و این مسئله برای این کشور یک مزیت است.

هرمان گرف، رئیس سبربانک روسیه هم همین نگاه را درباره رشد ارزش روبل دارد و معتقد است که سال آینده ارزش پول روس‌ها رشد خواهد کرد.

به گفته این کارشناس بانکی، در صورتی که شاهد تثبیت شرایط شیوع کرونا و همچنین ژئوپلتیک در روسیه باشیم این اتفاق خواهد افتاد.

گرف معتقد است که در سال 2022 شاهد بهبود کامل اقتصاد روسیه خواهیم بود. 

جاکوپسن می‌گوید: زمان ورود به و خروج از روبل آسان است؛ چراکه اگر دو روز برابری روبل با دلار از 83 روبل عبور کند، شما باید از آن خارج شوید، اما در شرایط کنونی در بلندمدت احتمال رسیدن برابری روبل به دلار به 65 تا 66 روبل وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول