اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در این استان به‌منظور حفظ آرامش بازار خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در سمنان

مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از تمرکز بازرسی‌ها بر مایحتاج طولانی‌ترین شب سال در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود که به‌منظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو و تمرکز نظارت‌ها بر مایحتاج شب یلدا این طرح نظارتی در استان اجرا می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این طرح نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی موردنظر به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

یحیایی عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره‌بار نظارت و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پرمصرف را رصد و پایش قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: هماهنگی با اتحادیه‌های صنفی مرتبط، به‌ویژه فروشندگان آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه با هدف تقویت نظارت بر واحدهای صنفی تحت پوشش از حیث رعایت ضرایب سود مصوب و نصب برچسب قیمت و ارائه کالا با کیفیت مطلوب، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای پر تقاضای ایام پیش رو و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها و انجام گشت‌های مشترک از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و ... را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول