اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

گلایه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عدم حمایت دستگاه‌های فرهنگی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فارس گفت: مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی استان فارس در حوزه دفاع مقدس پای کار نیستند و دلیل آن نیز مشخص نیست.

گلایه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عدم حمایت دستگاه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس کشور که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: استان فارس در سال جاری، ۱۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی آماده کرده است که هفت عنوان آن به چاپ نهایی رسیده و هدف‌گذاری جهت تدوین کتاب های تاریخ شفاهی در سال آینده نیز صورت گرفته است.

وی با گلایه از نهادها و مجموعه‌های فرهنگی استان گفت: متاسفانه نهادها و مجموعه های فرهنگی استان فارس پای کار نیستند و دلیل وارد نشدن آنها در این میدان نیز مشخص نیست که باید مسئولین ارشد استان این موضوع را پیگیری کنند.

کوشکی تصریح کرد: سازمان ها و نهادهای فرهنگی استان می توانند در حوزه کمک به دفاع مقدس وارد میدان شود تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرده و برای نسل های آینده منتشر کنیم؛ اما متاسفانه نمیدانیم چه مشکلی است که انها به این حوزه وارد نمی شوند.

ویافزود: ما مسیر خود را با توکل به خدا، به سرعت و به قوت ادامه خواهیم داد و از این مسیر خارج نمی شویم؛  چرا که توجه و حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تضمین کننده حوزه های مختلف جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان در فصل ها و بخش های مختلف تدوین شده اند و هر بخش و فصل نیز به کارشناس خبره ارایه شده تا در اسرع وقت آماده و چاپ شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول