اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آخرین جزئیات پرونده بدرفتاری با «سرباز بابلی»/ ستاد کل موضوع را به رئیس قوه قضائیه منعکس کرد

رئیس اداره سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سرباز بابلی از جنبه شخصی رضایت خود را اعلام کرده است، گفت: ‌موضوع بدرفتاری با سرباز، موضوع سازمانی بوده و ستاد کل در راستای صیانت از حقوق سربازان، موضوع را به ریاست قوه قضائیه منعکس کرده است.

آخرین جزئیات پرونده بدرفتاری با «سرباز بابلی»/ ستاد کل موضوع  را به رئیس قوه قضائیه منعکس کرد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در شبکه خبر در خصوص جزئیات بدرفتاری با سرباز وظیفه در دادگستری مازندران اظهار داشت: خبری در فضای اجتماعی مبنی بر بدرفتاری با یک سرباز منتشر شد؛ این خبر مبنی بر این بود که یکی از سربازان عزیز ما در دادگستری شهرستان بابل از سوی یکی از کارکنان دادگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است؛ به محض اطلاع ستادکل از این موضوع، تیمی تشکیل شد و نیروی انتظامی به محل اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار داد. 

وی گفت: متأسفانه این موضوع صحت داشت و پیگیری مجدّانه ستاد کل و نیروی انتظامی ادامه یافت تا در نهایت جلسه‌ای با حضور رئیس ‌دادگستری استان، فرد خاطی، سرباز و خانواده وی تشکیل شد. 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: فرد خاطی عذرخواهی کرد و از جنبه شخصی، سرباز رضایت داد و موضوع منتفی شد اما چون این موضوع، موضوع سازمانی است و ستاد کل خودش را مکلف می‌داند از جنبه سازمانی، حقوق کارکنان وظیفه را پیگیری کرده و از سربازان صیانت کند موضوع را به ریاست قوه قضائیه منعکس کرده‌ایم. 

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور خاطرنشان کرد: هم اکنون منتظر اعلام نتیجه از طرف قوه قضائیه هستیم و در صورت وصول نتیجه مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید. 

وی گفت: این سرباز کار قانونی خود را انجام داده بود، در بررسی‌های مشخص شد کار غیرقانونی انجام نداده و انجام وظیفه کرده است؛ قطعاً از وی دلجویی خواهد شد و به‌موقع تشویق می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: موضوع ابتدا باید از جنبه حقوقی و سازمانی تعیین تکلیف شود و حتماً از آن سرباز عزیز نیز تقدیر به عمل می‌آید.

گفتنی است انتشار اخباری مبنی بر بدرفتاری یک بازپرس با سرباز وظیفه و زدن چند سیلی به وی و تأیید این موضوع از سوی ستاد کل، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول