اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک 41 میلیارد ریالی کمیته امداد به دانشجویان نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 41 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به هزار و 500 دانشجوی نیازمند و مددجوی تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

کمک 41 میلیارد ریالی کمیته امداد به دانشجویان نیازمند ایلامی

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به خدمات گوناگون این نهاد به دانشجویان مددجو و نیازمند اشاره کرد و گفت: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی، پرداخت بدهی تحصیلی، خرید لپ تاپ و پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد به این قشر از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از هزار و 500 دانشجو از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی حدود 10 میلیارد و 500 میلیون ریال شامل شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این دانشجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت وام قرض‌الحسنه تحصیلی به دانشجویان مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: به همین منظور و با هدف کمک به رفع مشکلات تحصیلی  این قشر به دانشجویان واجد شرایط دکترا تا سقف 200 میلیون ریال، کارشناسی ارشد 100 میلیون ریال و کارشناسی هم 50 میلیون ریال وام پرداخت می‌شود.

موسی‌نژاد با عنوان اینکه با شیوع بیماری کرونا تحصیلات دانشگاهی عمدتاً به صورت مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: به همین خاطر این نهاد با مشارکت خیرین و موسسه خیریه عترت بوتراب برای تعداد 150 دانشجو و دانش آموز نیازمند و عمدتاً فرزندان یتیم و بی‌سرپرست لپ تاپ خریداری کرده که ارزش این تعداد دستگاه لپ تاب نیز بیش از 30 میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمک‌ها و خدمات این نهاد به قشر دانشجو و دانش آموز مددجو تنها می‌تواند بخشی از نیازهای آنان را جبران کند، تصریح کرد: به همین خاطر این افراد همچنان نیازمند توجه هستند و ما از افراد خیر و نیکوکار در زمینه مشارکت در تأمین نیازهای ضروری آنان دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول