اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از انهدام باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در ملایر

محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به انهدام باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی سرقت‌ موتورسیکلت، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین یگان‌های اجرایی قرار گرفت.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضا و انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی سرانجام ماموران پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی در خارج از شهرستان ملایر و بازرسی از مخفیگاهی موفق به کشف دستگاه‌های موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در این عملیات سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و دو نفر از متهمان دستگیر شدند افزود: مامورین کلانتری ۱۳ نیز در بازرسی از یک پاتوق، تعداد یک دستگاه موتور سیکلت ۱۵۰ فاقد پلاک که تمام ارکان آن مخدوش شده، یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵، یک دستگاه موتورسیکلت ان اس و یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک کشف و دو متهم را دستگیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع از چهار سارق تعداد هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و با تشکیل پرونده هر چهار متهم تحویل مراجع قضایی شدند گفت: توسعه اقدامات پیشگیرانه، شناسایی و دستگیری سارقان وسائل نقلیه به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول