اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مناطق محروم در اولویت بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زنجان است

رئیس شورای شهر زنجان گفت: مناطق محروم در اولویت بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قرار دارد.

مناطق محروم در اولویت بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان طی سخنانی با اشاره به مطالعه و تطبیق بخشنامه بودجه ۱۴۰۰ با بودجه پیشنهادی شهرداری، اظهار کرد: در حال حاضر انتظار آغاز عملیات اجرایی المان ۱۵ خرداد وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در ایام کرونا فعالیت‌های شهری در حال انجام است، اضافه کرد: پروژه‌های شهری با قوت در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تسریع در امور اجرایی پروژه‌های در دست اقدام در اولویت کاری مجموعه شهرداری زنجان قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه سبزه میدان را از پروژه‌های بزرگ شهر زنجان عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه از مطالبات مردم است که تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه شهردار زنجان با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم جلسات بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ براساس کدهای درآمد و هزینه مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: برای بودجه سال آینده اولویت با پروژه‌های جا مانده در مناطق محروم است.

حبیب یگانه درباره آغاز عملیات اجرایی المان ۱۵ خرداد گفت: درحال حاضر با توجه به اعلام برآورد اولیه فهرست بهای اجرایی از سوی کارفرما، به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم در روند افزایش قیمت مصالح و ...، نیاز به به‌روزرسانی مبلغ اعلام شده و تایید نهایی آن داریم.

رزاق محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه بودجه ۹۹ با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است، افزود: با توجه به حذف برخی پروژه‌ها، امیدواریم موارد خصوصا در مناطق محروم طی ردیف‌های اعتباری بودجه پیشنهادی سال آینده پیش‌بینی و ارائه شود.

منصور مرادلو عضو شورای اسلامی شهر طی سخنانی در این جلسه، تصریح کرد: نظارت بر روند اجرای پیور راسته بازار، بیمه رانندگان تاکسی، چگونگی بازگشایی خیابان امانی در فاز یک گلشهر و تعیین تکلیف برای تهاتر ساختمان نیمه کاره پشت مسجد امام علی (ع) در آزادگان برای بهره‌برداری با کاربرد فرهنگی و ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

احمد نصیری عضو شورای اسلامی شهر نیز به تثبیت و آسیب‌پذیر نبودن بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: نظارت در پروژه‌های اجرایی سطح شهر ضرورت دارد، همچنین ارتقای فرهنگ شهروندی خصوصا در بحث آرامستان با توجه به شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹، باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول