اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

8 پرونده برای متخلفان بازار مرغ تشکیل شد/ محکومیت 8 میلیارد ریالی متخلفان

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده، برای متخلفان بازار مرغ ۸ پرونده تشکیل شده و تا کنون سه پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

8 پرونده برای متخلفان بازار مرغ تشکیل شد/ محکومیت 8 میلیارد ریالی متخلفان

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار کشور و استان مبنی بر تعیین نرخ‌ مرغ‌گرم به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به لحاظ عدم همکاری تعدادی از مرغداران موضوع در دستور کار قرار گرفت و گشت‌های مشترک به همراه نمایندگان این اداره کل، نمایندگان جهادکشاورزی، سازمان صمت، نیروی انتظامی و دامپزشکی برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از تعداد ۹۶ واحد مرغداری در سطح استان بازرسی شد و تعداد ۸ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل و ادارات تابع ارسال شد.

عمرون اظهار کرد: با توجه به ضرورت رسیدگی فوری به این پرونده‌ها تاکنون  ۳ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان ضمن الزام برای عرضه کالا به نرخ رسمی به پرداخت مبلغ بیش از ۸ میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شده‌اند.

وی ادامه داد: با تمهیدات به عمل آمده در دو هفته گذشته قیمت مرغ به نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت و با افزایش کشتار رسمی سعی بر این است که عرضه مرغ به قیمت مصوب به صورت مستمر انجام شود.

عمرون در پایان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی آخرین حلقه زنجیره نظارت است، گفت: مردم می‌توانند گزارشات خود از تخلفات را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت با سامانه ۱۲۴ و یا سامانه ثبت شکایت tazirat135.ir سازمان تعزیرات مطرح و یا حضوری به این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول