اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام نارضایتی از وضعیت بازار دیشموک و پلمب 3 واحد متخلف

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بازار دیشموک و پلمب 3 واحد متخلف خبر داد.

اعلام نارضایتی از وضعیت بازار دیشموک و پلمب 3 واحد متخلف

براتعلی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک  با بیان اینکه با توجه به وظیفه‌ای که در بحث نظارت است تمامی دستگاههای نظارتی حضور فعال پیدا کردند و قرار شد تمامی شهرها و روستاها را که حق مسلم مردم است مورد رصد قرار دهیم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده و از طرف دیگر دیشموک را که به جهت وضعیت خاصی که داشته جهت نظارت در دستور کار قرار دادیم و امروز در دیشموک حضور پیدا کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: واحدهای صنفی را از نزدیک رصد و بررسی کردیم متاسفانه اکثر واحدهای صنفی به محض شنیدن حضور گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی صنف‌های خود را تعطیل کردند.

وی اذعان کرد: در خصوص واحدهایی که باز بودند توانستیم بررسی را انجام دهیم چون چندین گروه را حاضر کرده بودیم در این وضعیت و موقعیت که وجود داشت واحدها را بررسی کنیم.

صالحی با بیان اینکه بالغ بر 18 مورد فرم گزارش تخلف در زمینه‌های مختلف پر شد اظهار کرد: عدم درج قیمت گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه سهمیه‌های دولتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد بهداشتی از جمله این تخلفات بود.

وی گفت: در بحث تخلفات متاسفانه کلکسیونی از کل تخلفات را در دیشموک مشاهده کردیم که زیبنده نیست.

وی گفت: واقعا مردم مستحق ظلم از طرف واحدهای صنفی نیستند و خواسته ما و خواهش ما این است که دستگاههای نظارتی به جد وارد موضوع شوند و تمامی واحدها را بررسی کنند و باید حضور بیشتر از این میزان باشد.

صالحی گفت: مردم توقع دارند تا بررسی به صورت جامع و کامل انجام گیرد و با این نظارت‌ها واحد صنفی به خودش اجازه ندهد ظلمی را در حق مردم روا بدارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این ظلم‌های بی مورد به مردم مناطق مختلف استان   بر این شدیم تا این گشت‌ها مداومت داشته باشد و پیگیری‌های بیشتری انجام بگیرد و تمام دستگاهها حضور فعال داشته باشند.

صالحی تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند  چون مشاهدات ما ضمن عذرخواهی از مردم فهیم و شریف منطقه تنها 10 درصد است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهروندان دیگر مناطق  در استان بالای 95 درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود دارند اما در دیشموک فقط 10درصد این موارد را رعایت می‌کنند می‌طلبد مردم بیشتر رعایت کنند تا با همراهی و کمکهای مردمی بتوانیم از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی که تخلف دارند بدانند و آگاه باشند که قطعا برخورد شدید با آنها انجام خواهد شد و قطعا دوستان ما حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بازرسی‌‌ها به یک روز و دو روز ختم نخواهد شد و سعی کردیم حضور دوستان را به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم و این برنامه‌ریزی‌ها ادامه دارد  تا اینکه هیچگونه اجحافی در حق مردم روا نشود.

صالحی در پایان گفت: در این بازدید و نظارت در شهر دیشموک بالغ بر 18 مورد فرم گزارش تخلف تشکیل داده شد و 3 واحد صنفی در دیشموک پلمب گردید.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول