اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شناسایی 54 نقطه حادثه خیز در جاده‌های لرستان/ 7 نقطه حادثه خیز اصلاح شده‌اند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری ۵۴ نقطه پرتصادف شناسایی و تاکنون هفت نقطه اصلاح شده است،

شناسایی 54 نقطه حادثه خیز در جاده‌های لرستان/ 7 نقطه حادثه خیز اصلاح شده‌اند

عباس شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه شناسایی جاده‌های حادثه‌خیز یکی از اولویت‌های سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای است، اظهار داشت: ، اظهار کرد: از سال ۹۷ کار شناسایی نقاط حادثه‌خیز در لرستان آغاز و  به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۵۴ نقطه پرتصادف شناسایی شد و اصلاح و رفع این نقاط به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۷ نقطه اصلاح شده است، افزود: پس از شناسایی در استان سریعاً اقداماتی مثل روشنایی، نصب تابلو، علائم اخطاری و اطلاعاتی نصب و انواع توصیه‌ها در این جاده به رانندگان داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان درخصوص راهداری زمستانی بیان کرد: در حال حاضر ۳۲۶ نیروی راهدار با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در قالب ۴۰ تیم ساماندهی شده اند که شامل تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی می‌شوند.

شرفی با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز در ۱۴ گردنه مهم برفگیر، محورهای اصلی و محور خرم آباد پلدختر خواهد بود، تصریح کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به صورت تمام وقت اطلاعات ‌راه‌ها از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در اختیار مردم قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول