اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا باید از دیوارپوش در دکوراسیون داخلی استفاده کرد؟!

در این مطلب میخواهیم مروری بر این موضوع، که چرا باید از دیوارپوش در دکوراسیون داخلی استفاده کرد، داشته باشیم. حتما تاکنون با اصطلاح دیوارپوش در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی برخورد داشته اید، اما در مورد این محصول دکوراتیو و ویژگی های آن اطلاعاتی نداشته اید. پس همراه ما باشید، چراکه در ادامه به صورت کامل درباره ی دیوارپوش، ویژگی و لزوم استفاده از آن در دکوراسیون داخلی توضیحاتی داده ایم.

چرا باید از دیوارپوش در دکوراسیون داخلی استفاده کرد؟!

دیوارپوش ، انواع و تفاوت آنها درچیست?

دیوارپوش چیست؟ این اولین سوالی است که باید در ابتدای امر بدان پاسخ داده شود. همانطور که از نام آن پیداست ، محصولی برای پوشش دیوار است که انواع متفاوتی دارد؛ و این تفاوت در نوع متریال بکاربرده در روند تولید نشات میگیرد. به عنوان مثال اگر دیوارپوش از جنس کاغذ باشد ، با نام کاغذ دیواری و اگر از پی وی سی باشد با عنوان ماربل شیت ، پانل pvc و.. یاد میشود.

کاغذ دیواری از متداولترین و همچنین ضعیف ترین نوع دیوارپوش محسوب میشود. اما اگر محصولی با طول عمر بسیار بالا و مقاوم در تمامی شرایط نیاز دارید ، پیشنهاد ما پی وی سی است. البته تنوع pvc در زمینه ی دیوارپوش بسیار بالا بوده و میتواند هر سلیقه و نیازی را پاسخگو باشد. البته تمامی دیوارپوش های پی وی سی از نظر کیفیت شرایط یکسانی نداشته، و اگر نیاز به محصولی با کیفیت و طول عمر بالا دارید، پیشنهاد میکنیم تا از برندهای معروف در این زمینه ، همچون شرکت آذران پلاست رسا انتخاب نمایید.

 

چرا دیوارپوش؟!

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از دیوارپوش باید در دکوراسیون داخلی استفاده شود؟ پاسخ این سوال در ابتدای امر به مقاومت و طول عمر بالای آن برمیگردد. چراکه اگر دیوارها را به رسم همیشگی رنگ و در نهایت کاغذ دیواری نمایید، بعد از مدت دو الی سه سال نیاز به بازسازی و تغییر آن دارید، اما دیوارپوش ها بدلیل اینکه متریالی متفاوت از گچ بر روی دیوار اجرا میشود ، نیازی به بازسازی نداشته و میتواند در طول سالیان همچون روز اول زیبایی محیط شما را حفظ نماید.

علاوه بر طول عمر و عدم نیاز به هزینه ی نگهداری ، نصب سریع و آسان دیوارپوش ،نیز از ویژگی هایی است که سبب میشود تا برای انتخاب و اجرای آن ترغیب شد. به عنوان مثال برای تغییر و نوسازی کاشی و سرامیک ابتدا باید تخریب داشته و سرامیک های قدیمی را از روی دیوار حذف و سپس با بنایی کاشی های جدید را اجرا نمود. در صورتی که دیوارپوش ها بدون نیاز به تخریب و بنایی بر روی سرامیک های قدیمی نصب و چهره ی فضای شما را در کمترین زمان و ریخت و پاش تغییر میدهد.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول