اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«بصیرت و اقتدار» مولفه‌های مقابله با فتنه و تهدیدات

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: بصیرت مردم در کنار اقتدار نیروهای مسلح موجب خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات دشمنان شده است.

«بصیرت و اقتدار» مولفه‌های مقابله با فتنه و تهدیدات

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تبریک هفته پژوهش اظهارداشت: آمادگی و تقویت در ابعاد جسمانی، عملیاتی و بصیرتی کارکنان از محورهای اساسی یگان ویژه است و کارکنان یگان های سراسر کشور با تکیه بر روحیه انقلابی و  ولایت پذیری، اقدامات مفید و موثری را در مسیر خدمتگزاری به مردم ارائه کرده اند.

وی بیان کرد: بصیرت مردم در کنار اقتدار نیروهای مسلح موجب خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات دشمنان شده است و باید با پیروی از ولایت فقیه برای سرعت بخشیدن در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام بکوشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا هم‌افزایی واحدهای انتظامی با یگان ویژه را موجب تسهیل در اجرای مأموریت‌های این یگان عنوان کرد و افزود: یگان ویژه در زمان اجرای مأموریت های ذاتی خود در بین دیگر واحدهای انتظامی نقش برجسته و تعیین کننده ای دارد و به همین منظور هم افزایی واحدهای انتظامی با یگان ویژه در زمان مأموریت نقش برجسته و تعیین کننده ای در موفقیت این یگان دارد.

وی آمادگی عملیاتی، تمرین مستمر و نگاه ویژه به اصل آموزش را ارکان اصلی مجموعه یگان ویژه برشمرد و تصریح کرد: حضور یگان ویژه در صحنه های بحران و حساس، نشان از اهمیت وظیفه خطیر و سنگین این مجموعه دارد بنابراین آمادگی عملیاتی، تمرین مداوم و روزآمدی تجهیزات برای ارتقای قدرت و توان عملیاتی کارکنان، ضروری و حیاتی است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه یگان ویژه باید با به کارگیری تجهیزات نوین و بومی و همچنین ارتقای دانش، تکنیک و حرفه آموزی مسیر پیشرفت را طی کند، افزود: آمادگی و توان عملیاتی مجموعه یگان ویژه در گرو آموزش و پرورش نیروهای متخصص و روزآمدی تجهیزات است که همواره موجب موفقیت مجموعه یگان ویژه شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به مأموریت رهایی گروگان در استان قم، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه یگان ویژه در تمام ماموریت های محوله، از طرفی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین اراذل و اوباش و سایر مجرمان و از طرفی هم موجب احساس امنیت و آرامش در میان آحاد جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول