اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت دریاچه چیتگر/ هنوز خبری از تمساح نیست

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت درون دریاچه چیتگر گفت: در عملیات جست‌وجوی آتش‌نشانان هنوز تمساحی در این دریاچه پیدا نشده است.

استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت دریاچه چیتگر/ هنوز خبری از تمساح نیست

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آخرین روند بررسی دریاچه چیتگر از لحاظ وجود تمساح اظهار داشت: نه عکسی که در این زمینه منتشر شده و نه فردی که این عکس را گرفته مورد تأیید بوده ولی با این وجود پایش‌ها از آب دریاچه چیتگر طی سه روز گذشته انجام گرفته است.

وی گفت: استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت درون دریاچه چیتگر مدنظر قرار گرفت و در 9 نقطه مشخص شده با پالس‌های صوتی وضعیت دریاچه را رصد کرده‌ایم.

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر وجود تمساح در دریاچه چیتگر مشخص نشده است و حتی ردپا یا لاشه حیوانی که تمساح آن را خورده باشد گزارش نشده است.

ملکی گفت: جستجوها در 6 گروه تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، از ابتدای هفته جاری در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها خبرهایی مبنی بر وجود یک تمساح ۳.۵ متری در دریاچه چیتگر منتشر شد و این موضوع واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول