اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آذری‌جهرمی: باید به جای پخش فیلم نوجوان 14 ساله به وضعیت این خانواده رسیدگی کرد

وزیر ارتباطات تأکید کرد: فیلم نوجوان 14ساله تلخ و آزار دهنده بود و به نظر می‌رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد.

آذری‌جهرمی: باید به جای پخش فیلم نوجوان 14 ساله به وضعیت این خانواده رسیدگی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار فیلم گفت‌وگوی حاشیه ساز یک نوجوان ۱۴ ساله با یک چهره پرطرفدار اینستاگرامی، اظهار داشت: فردی این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که اتاق فکری برنامه ریزی کرده تا این فیلم را به صورت گسترده پخش کنند و به شما برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند.

وی افزود: از چهار شب پیش به دست من رسید و به ایشان پاسخ دادم و هر چند ایشان گفت تدبیر کنید، ولی گفتم که طبیعتاً مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر با مجموعه های دیگری هست که طبیعتاً آنها در مورد این مکانیزم‌ها خودشان نظر می‌دهند.

آذری جهرمی تأکید کرد: فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می‌رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد. من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر می توانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات داد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به جای دعوا کردن باید به اصل مطلب که نجات دادن آن بچه هست بپردازیم، اظهار داشت: اگر نهادهایی مسئولیت تربیت و مسائل فرهنگ را مد نظر داشته باشند این مسائل به وجود نمی‌آید.

آذری جهرمی ادامه داد: توصیه من این است که نباید طوری وانمود کنیم که احساس ضد انقلاب این باشد که وضع کل مملکت همین است. اگر این مملکت کودکانی مثل ایشان دارد که باید به وضعیتش رسیدگی شود، که قطعا همین وضعیت هم آثار مشکلات دیگری در کشور است؛ شهید حججی و نوجوان های دین دار و معتقد به اسلام هم دارند. طوری وانمود نکنیم که انگار وضعیت تمامی نوجوان های ما این است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش پیرامون دلیل عدم پیگیری اینترنت ویژه کودکان اظهار داشت: ما به جد این مسئله را از روز اول پیگیری کردیم و شما بروید ببینید چه کسی از من در دادگاه شکایت کرد تا طرح اینترنت کودکان متوقف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول