اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دوره‌های آموزشی شبکه‌های ملی و استانی قدرت نرم استادان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: همزمان با ایام الله 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دوره‌های آموزشی مدیران چهارگانه و مسئولان گروه‌های پایش و اعضای شبکه ملی و استانی قدرت نرم برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی شبکه‌های ملی و استانی قدرت نرم استادان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: همزمان با ایام الله 9 دی و سالگرد شهادت سر افرازانه سردار بین‌المللی جبهه مقاومت، دوره‌های آموزشی مدیران چهارگانه و مسئولان گروه‌های پایش و اعضای شبکه ملی و استانی قدرت نرم در آینده نزدیک شروع می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شود حدود 1500 نفر از استادان دانشگاه‌های کشور جهت مهارت افزایی و دانش تخصصی حوزه کاری خود شرکت می‌کنند.

مسئول معاونت بررسی و گفتمان سازی تأکید کرد: چنین دوره‌هایی در این سطح از فراگیران و ابعاد علمی و تخصصی برای نخستین بار در سراسر کشور به صورت همزمان و متمرکز برگزار شده و هر یک از گروه‌های تخصصی با وظایف، فنون عملیاتی و دانش لازم و تخصصی خود برای ایفای نقش در تحولات کشور آشنا می‌شوند.

به گفته عبداللهی‌فر، شناخت منابع قدرت نرم ایران و چگونگی تولید و پردازش این قدرت در سطوح محلی، استانی و ملّی، روش تحلیل اطلاعات، سناریو نویسی با رویکرد آینده پژوهی، روش‌های نوین جنگ شناختی و شیوه‌های نوین گفتمان سازی از جمله عناوین دروس و کارگاه‌های علمی-مهارتی این دوره می‌باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول