اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تکمیل پروژه پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد ملی است/زمینه اشتغال و آبادانی در منطقه مکران ایجاد می‌شود

رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: به ثمر رسیدن پروژه بزرگ پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد ملی است و کار با پیشرفت خوبی در جریان است.

تکمیل پروژه پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد ملی است/زمینه اشتغال و آبادانی در منطقه مکران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در بازدید از روند احداث پایانه نفتی جاسک، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه مهم که به همت شرکت‌های داخلی در حال انجام است، یک دستاورد بزرگ ملی بشمار می‌رود.

وی با بیان این که دقت در روند واگذاری پروژه‌ها و رعایت موضوعات حقوقی در حوزه اجرای پروژه‌های کلان آینده توسعه سواحل مکران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: کار بزرگی در منطقه جاسک در حال انجام است که آینده این منطقه را متحول خواهد کرد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور همچنین در این بازدید از جزییات روند اجرای پروژه‌های احداث مخازن ذخیره نفت خام نیز پرسش‌هایی را از مدیران کارگاه‌ها مطرح کرد.

 

فتاح یکی از دستاوردهای اجرای این پروژه شامل خط لوله عظیم کوره تا جاسک و احداث مخازن و اسکله‌های صادراتی نفت در بندر جاسک را ایجاد تحول بزرگ در زمینه اشتغال و آبادانی منطقه مکران برشمرد و گفت: حتما این قبیل پروژه‌ها باید با پیوست ایفای نقش اجتماعی در زندگی مردم این منطقه همراه باشد و شاهد آن هستیم که شرکت‌ها در بخش‌های مختلف در حال استفاده از ظرفیت نیروهای استانی هستند و باید این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول