اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ابداعات جدید وزارت راه برای کاهش قیمت مسکن در تهران

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، قیمت مسکن در مناطق 1، 2، 3 و 6 خارج از دامنه نوسان قیمت مسکن در سایر مناطق تهران بوده و با حذف معاملات این مناطق، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به 19 میلیون و 801 هزار تومان می‌رسد.

ابداعات جدید وزارت راه برای کاهش قیمت مسکن در تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین آمار مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب آمار بازار مسکن در آبان‌ماه سال جاری، میانگین قیمت مسکن در پایتخت، معادل 27 میلیون و 827 هزار تومان محاسبه شد.

بر اساس این گزارش، منطقه 1 با متوسط قیمت مسکن 59 میلیون و 398 هزار تومان بیشترین قیمت و منطقه 18 با متوسط قیمت 11 میلیون و 900 هزار تومان کمترین قیمت را در بین مناطق پایتخت دارند.

به استناد گزارش وزارت راه و شهرسازی، قیمت مسکن در مناطق 1، 2، 3 و 6 خارج از دامنه نوسان قیمت مسکن در سایر مناطق تهران بوده و با حذف معاملات این مناطق، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به 19 میلیون و 801 هزار تومان می‌رسد.

لازم به تاکید است، آمار منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از مردادماه سال جاری به دلیل دقیق تر شدن شیوه انتشار آمار متوقف شد که در آبان‌ماه باردیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول