اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام روحانی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال حجت‌الاسلام نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام روحانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ نجف نجفی‌روحانی با سخنرانی آیت‌الله محسن قمی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین پورامینی و با نوای علی فراهانی و حمید رمضان‌پور از مداحان اهل‌بیت (ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم عصر روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور علما، روحانیان، طلاب، مدیران و روحانیان کاروان‌ها و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت کتاب مبلغ صادق که به شیوه و روش مدیریتی و اخلاقی مرحوم حجت‌الاسلام نجفی روحانی پرداخته شده است، رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی‌روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات، پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان قم، ۱۳ آبان ماه و همزمان با روز ولادت باسعادت حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، صحن امام رضا (ع) حجره ۱۷ به خاک سپرده شد.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای استفاده از این مراسم که به صورت مجازی برپا می‌شود، می‌توانند به نشانی اینترنتیhttp://zaer.hajj.ir/live  ، http://live.hajj.ir http://aparat.com/zaerhajj/live و  https://www.instagram.com/bese_rahbari  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول