اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نمایش فیلم‌های منتخب عمار در «عماریار»/ شگفتانه شب یلدا چیست

آثار منتخب یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار درسامانه اینترنتی «عماریار» به صورت آنلاین اکران خواهند شد.

نمایش فیلم‌های منتخب عمار در «عماریار»/ شگفتانه شب یلدا چیست

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، آثار منتخب این رویداد هنری در پلتفرم اینترنتی عماریار به صورت آنلاین اکران خواهند شد.

بنا بر این خبر، آثار راه یافته به بخش مسابقه این دوره جشنواره عمار در قالب‌های داستانی (کوتاه، نیمه‌بلند، ویدئویی و سینمایی)، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه و آیتم تلویزیونی (ترکیبی، گزارش خبری، موشن‌گرافیک، کلیپ و تلویزیون اینترنتی و…) به صورت آنلاین اکران شوند.

بنابرین گزارش، علاقه‌مندان برای تماشای آثار یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که همزمان با سالروز حماسه 9دی آغاز به کار می‌کند، می‌توانند به سامانه «عماریار» به نشانیAmmaryar.ir مراجعه کنند.

 

 

* شگفتانه یلدایی عماریار

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هم‌زمان با بلندترین شب سال، عماریار در قالب دو طرح شگفتانه به استقبال این دو مناسبت می‌رود.

در شب یدای امسال، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا که دورهمی‌های خانوادگی را تحت تأثیر قرار داده است، عماریار با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، تماشای تمام آثار خود را در این شب رایگان کرد. این طرح از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ آذر شروع می‌شود و تا ساعت ۱۸ دوشنبه ۱ دی ادامه دارد.

در دومین طرح شگفتانه عماریار که از ۲۵ آذر تا ۱ دی برقرار است، علاقه‌مندان با خرید اشتراک می‌توانند از تخفیف‌های ویژه یلدایی این سایت استفاده کنند. در این طرح، مخاطبان با خرید هر اشتراک، معادل یک‌سوم آن را هدیه می‌گیرند یعنی با خرید اشتراک سه ماهه، یک اشتراک یک ماهه رایگان به آنها تعلق می‌گیرد.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این طرح‌ها و تماشای به‌روزترین فیلم‌های جبهه فرهنگی انقلاب، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول