اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای طرح شهیدسلیمانی برای ۱۶ هزار خانواده تهرانی/ تست کرونا برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت شد

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۱۶ هزار خانه در استان تهران پایش شده که در این طرح، تست کووید۱۹ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت اعلام شده است.

اجرای طرح شهیدسلیمانی برای ۱۶ هزار خانواده تهرانی/ تست کرونا برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران پیش از ظهر امروز در چهارمین رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بیشترین حاشیه‌نشینی و فقر در حوزه استان تهران است، تلاش و پیگیری سپاه، بسیج و خیران استان تهران برای محرومیت‌زدایی بیشتر شده است.

وی گفت: طی چهار مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران تاکنون بیش از نیم میلیون بسته کمک معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است و به همت پایگاه‌های بسیج شهرستان‌ها این طرح ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۴ میلیون ماسک در ۷۰ کارگاه تولیدی متعلق به بسیج، سپاه و‌ خیران تولید شده و در یکی از کارگاه‌های تولیدی که متعلق به سپاه سیدالشهداء(ع) است روزانه ۲۱ هزار ماسک تولید می‌شود.

سردار ذوالقدر بیان کرد: با همراهی خیران و نیکوکاران از ابتدای شیوع کرونا تا به حال بیش از ۴ هزار دام قربانی شده و در اختیار ۱۶۱ هزار نفر از آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به همت سازمان بسیج دانش‌آموزشی ۱۲ هزار بسته آموزشی و ۳۸۰ تبلت نیز خریداری و بین دانش‌آموزان توزیع شد و این کمک‌های مؤمنانه ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: ‏امروز در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه ۷ هزار بسته معیشتی شامل ۷۰ تن برنج آماده تحویل میان آسیب‌دیدگان کرونایی است که در شهرستان‌های استان تهران به همراه بسته‌های کمک معیشتی همان شهرستان ‏توزیع می‌شود.

سردار ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت و بر اساس طرح شهید سلیمانی با همکاری ادارات و مراکز بهداشتی و دولتی بیش از ۱۶ هزار خانه را مورد تست کرونا قرار دادیم که در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کرونا مثبت شناسایی شدند لذا با هماهنگی و وزارت بهداشت داروی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و‌ البته مراقبت‌های ۱۴ روزه نیز برای این افراد و خانواده آن‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول