اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اردلان: بازی پرسپولیس جنبه ملی دارد/ این تک بازی برگ برنده برای فوتبال کشورمان است

سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان گفت: قلب همه ما برای رنگ قرمز می‌تپد و نباید فراموش کنیم بازی پرسپولیس جنبه ملی دارد.

اردلان: بازی پرسپولیس جنبه ملی دارد/ این تک بازی برگ برنده برای فوتبال کشورمان است

نیلوفر اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من پرسپولیسی هستم و بارها این موضوع را گفتم الان حضور پرسپولیس در آسیا جنبه ملی دارد و باید به همین صورت هم از این تیم حمایت کنیم. قلب همه ما برای رنگ قرمز و پرسپولیس می‌تپد.

وی افزود: پرسپولیس با ۲ عنوان قهرمانی در در کشورمان و حضور در فینال آسیا نشان داده یک تیم حرفه‌ای است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط سرخ پوشان در فینال، خاطرنشان کرد: الان پرسپولیس در این دو هفته دور از مسابقات بوده و اولسان در کوران مسابقات، اما این را بدانیم این تیم پرسپولیس ایران است و بدون گل خورده در ۹۰ دقیقه بهترین تیم آسیاست که در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد.

اردلان با اشاره به تغییرات پرسپولیس، عنوان کرد: ۳ غایب بزرگ و یک بازیکن از دست رفته به نام شجاع خلیل زاده را داریم. نقش عیسی آل کثیر، پهلوان و امیری در بازی‌ها برای ما پررنگ بود اما جوانانی که جای آنها را گرفتند نشان دادند انگیزه کافی را دارند و اول برای کشور و بعد برای پرسپولیس توانشان را می‌گذارند. این تک بازی برگ برنده برای فوتبال کشورمان است و پرسپولیس با قهرمانی می‌تواند راه‌های زیادی را برای فوتبال زنان و مردان باز کند. هر چقدر فوتبال ایران در آسیا و جهان اسم و رسم بیشتری داشته باشد، فیفا و AFC به فوتبال ما توجه می‌کنند.

سرمربی سابق فوتسال سایپا همچنین درباره تاثیر قهرمانی پرسپولیس روی روحیه مردم، عنوان کرد: با توجه به شرایط سختی که مردم با آن مبارزه می‌کنند، این قهرمانی و برد، دل مردم را شاد می‌کند. فوتبال نشان داده نیمی از زندگی مردم تمام جهان از جمله ایرانی‌هاست. امیدوارم روز شنبه همه ما یک جشن ملی و قهرمانی بگیریم.

وی یادآور شد: اما فوتبال است و توپ گرد، اگر قهرمانی پرسپولیس اتفاق نیفتد مطمئنا از شایستگی‌های مردم و فوتبالیست‌های ما کم نمی‌شود. حضور در فینال باعث خوشحالی مردم شده و امیدوارم نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای تیم‌های دیگر هم این اتفاق رخ دهد و آنها هم حضور در فینال را تجربه کنند.

اردلان افزود: من برای بازی با کاشیما در استادیوم بودم و حسی را که تجربه کردم بسیار خاص بود. امسال هم از تلویزیون بازی را تماشا و برای تیم پرسپولیس دعا می‌کنیم. امیدوارم همه به این بازی جنبه ملی نگاه کنند؛ جدا از رنگ، هم نوع و هم وطن بودن مهم است. در نهایت اینکه امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول