اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رونمایی از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند

بعدازظهر امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند، رونمایی شد.

رونمایی از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم روز ملی حمل و نقل بعدازظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ویدئوکنفرانسی در حال برگزاری است. در این مراسم رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: ‌ارتقای منزلت راننده یک ضرورت است. 

عبدالهاشم حسن‌نیا ادامه داد: سالانه 700 میلیون کالا در کشور جابجا می‌شود. همچنین ما 20 هزار نفر راهدار فعال در جاده‌های کشور داریم. 

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شکوفایی و رشد و پیشرفت برای کشور ما که سرشار از نیروی انسانی بااستعداد و فاخر است امری ضروری محسوب می‌شود و آحاد جامعه نسبت به رشد کشور، غیرتمندانه همیّت دارند. 

محمد اسلامی افزود: حوزه حمل و نقل در همه مدل‌ها پیشران است و برای دستیابی به علوم و فنون نوین، کاستی ندارد. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رویکرد دانش‌محوری در همه سازمان‌های ما دنبال می‌شود، اضافه کرد: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز فرایندهای تحرک و حرکت همچنین تنظیم مقررات و اعتلای عوامل انسانی به عنوان یک اصل در توسعه پژوهش دنبال می‌شود و این حوزه در وزارت راه نیز به خوبی در حال پیگیری است. 

بنابراین گزارش، وزیر راه و شهرسازی در ادامه این مراسم، «نخستین شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند در بخش حمل و نقل برون‌شهری» همچنین «نخستین نمایشگاه مجازی رویدادهای تخصصی راهداری» را افتتاح و از «سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند» رونمایی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول