اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پروین: امیدوارم شنبه جشن ملی بگیریم/ کره‌ای‌ها از فوتبال ایران می‌ترسند/ پرسپولیس مرد روزهای سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی این تیم در آسیا در این شرایط کرونایی می‌تواند ملت ایران را شاد کند.

پروین: امیدوارم شنبه جشن ملی بگیریم/ کره‌ای‌ها از فوتبال ایران می‌ترسند/ پرسپولیس مرد روزهای سخت است

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: همه ما می دانیم که پرسپولیس با شایستگی به این مرحله رسیده است و اکنون با این شرایط کرونایی که همه سخت گرفتارش شده ایم قهرمانی این تیم در آسیا می تواند شوک مثبت و خوبی برای ملت ایران باشد.

وی افزود: حتی خانواده خود من و سایر پیشکسوتان هم از این قائده مستثنی نیستیم و دلمان می خواهد با قهرمانی پرسپولیس در آسیا دلمان شاد شود. مطمئن هستم که اکثر ایرانی ها شنبه آینده دست به دعا هستند تا تیمی که نماینده کشورمان است سربلند شود. امیدوارم روزی باشد که بتوانیم جشن ملی بگیریم. البته می دانم که شرایط کرونایی است و ان شالله اگر پرسپولیس قهرمان شد دولت ورزشگاهی را برای شادی مردم در نظر بگیرد. 

پروین تصریح کرد: من یک بار این جام را دو سال پیش لمس کردم و دلم می خواهد این بار که دوباره تیم به فینال رسیده این جام در ویترین افتخارات باشگاه قرار گیرد و بچه ها آن را از دوحه به تهران بیاورند. پرسپولیس همیشه مرد روزهای سخت بوده. سری گذشته هم با 13 الی 14 بازیکن تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. 

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص حریف پرسپولیس در فینال گفت: همیشه از زمانی که خودم هم در این تیم سرمربی بودم تا الان کره ای ها با وجودی که تیم های خوبی دارند و فوتبال را خوب بازی می کنند اما از فوتبال ایران می ترسند و می دانند که تیم های ایرانی قدر هستند. مقابل ما در عرصه ملی و باشگاهی باخت های بدی هم تجربه کرده اند. من اگر تیم ژاپنی به فینال می رسید خیلی امیدوار به قهرمانی نبودم اما اکنون که تیم کره ای آمده بیشتر به قهرمانی تیم امیدوار هستم. ژاپنی ها ترس کمتری از ما دارند و فوتبال را بهتر از کره ای ها بازی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول