اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

چهارمین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع شد

چهارمین مدافع سلامت در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چهارمین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسوولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت در آمبولانس در بلوار خبرنگار توسط مسوولان، پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسوولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

در بخش دولتی در مراکز ۱۶ ساعته دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر خدمت ‌کرد

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید مدافع سلامت محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان، جامعه پزشکی گفت: شهید جعفر سوخته یکی از پزشکان متعهد، پرکار و شایسته‌ای بودند که در بخش دولتی در مراکز ۱۶ ساعته دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر صادقانه خدمت ‌کرد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام سلامت جامعه را اصلی‌ترین اولویت و وظیفه خود می‌داند و تمام توان و ظرفیت خود را در راه خدمت به مردم شریف استان و حفظ سلامت آنان به کار خواهد بست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: همکاران ما در حوزه سلامت بدون اینکه ترس و واهمه‌ای از نام بیماری کرونا داشته باشند، در راه خدمت به مردم جان ‌فشانی می‌کنند که نمونه بارز این عزیزان خدمتگزار و مدافع سلامت؛ شهید جعفر سوخته است که جان خود را در این راه فدا کرد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول