اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم گسترش پژوهش در استان سمنان/ مدیریت‌ها و برنامه‌ها بر مبنای دانش باشد

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم گسترش فرهنگ پژوهش در این استان تأکید کرد و گفت: مدیریت‌ها و برنامه‌ها بر مبنای علم و دانش دنبال شود.

لزوم گسترش پژوهش در استان سمنان/ مدیریت‌ها و برنامه‌ها بر مبنای دانش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه بزرگداشت هفته پژوهش در استانداری سمنان با بیان اینکه مدیریت‌ها و برنامه‌ها بر مبنای علم و دانش دنبال شود، اظهار کرد: با بزرگداشت هفته پژوهش امیدواریم بتوانیم فرهنگ پژوهش را در کشور و استان سمنان به کمک اساتید و دانشجویان گسترش دهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارند و چشم و امید ایشان در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای دانش‌آموزان سراسر کشور، این دانشگاه است و این نقش بی‌بدیل را نظام به دانشگاه فرهنگیان واگذار کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان برای تحول اساسی و بنیادی در آموزش ‌و پرورش ایجاد شده است، اضافه کرد: همه باور و اذعان داریم که اگر تغییر و تحولی بخواهیم، در نظام آموزش ‌و پرورش ایجاد کنیم، قطعاً باید نخستین رویکرد ما به منابع انسانی باشد.‌

سعدالدین اظهار کرد: منابع انسانی به‌عنوان منبعی نیرومند و قوی عامل محرکی است که می‌تواند تحول و تغییر را ایجاد کند.

 وی افزود: دانشگاه فرهنگیان با تربیت نیروهای متخصص در نظر دارد این تحولات را ابتدا در معلمان و سپس در آموزش ‌و پرورش ایجاد کند، بنابراین دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌های مهم تلقی می‌شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: استان سمنان با بیش از ۷۶ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف به نسبت جمعیت در کشور پیشتاز است و رتبه نخست را در کشور داراست، از این‌رو دانشگاه‌های فرهنگیان یک ‌پشتوانه خاص تلقی می‌شوند.

سعدالدین افزود: از استاندار سمنان به‌واسطه موافقت در واگذاری زمین به دانشگاه سپاسگزاریم و امید است که بتوانیم با بهره‌گیری از این فرصت به دست آمده ظرفیت‌ها را به نتیجه برسانیم.

 وی گفت: آمارها نشان‌دهنده این مهم است که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، کارهای پژوهشی بسیار خوبی را نیز انجام داده‌اند.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان در کشور و در سطح بین‌المللی جایگاه خوبی داشته و در حدود ۵۰۲ مقاله بین‌المللی ارائه شده است و در حدود ۹ هزار مقاله در سایت‌های علمی و نشریات به چاپ رسانده‌اند که جای تقدیر دارد.

سعدالدین اظهار کرد: امید است دانشگاه فرهنگیان که با عنایت مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار در راستای توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی و در جهت ایجاد تغییرات بنیادین و تحول برای آینده نظام آموزش و پروش گام برداشته است، نقش خود را در تحقق اهداف به‌درستی ایفا کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول