اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهروندان کنتور و اتصالات آبی را عایق بندی کنند

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کاهش دمای هوا، از مردم تمام استان، خواست نسبت به عایق بندی کنتور، لوله و اتصالات آبی اقدام کنند.

شهروندان کنتور و اتصالات آبی را عایق بندی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به آغاز فصل سرما و برودت هوا، از هم استانی‌های عزیز خواست به منظور جلوگیری از ترکیدگی، یخ‌زدگی و قطع آب نسبت به عایق‌بندی و ایجاد پوشش مناسب برای  کنتور، لوله و اتصالات آبی که در مجاورت هوای آزاد قرار دارند سریعاً اقدم کنند.

وی همچنین یادآور شد: در صورتی که کنتور و لوله‌های آب دچار یخ‌زدگی شد برای رفع مشکل هرگز از حرارت مستقیم و ریختن آب جوش بر قسمت‌های یخ‌زده استفاده نشود، چرا که موجب ترکیدگی لوله‌ها می‌شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم به شهروندان توصیه کرد: برای رفع مشکل یخ‌زدگی با صبر و حوصله از آب ولرم، حرارت غیرمستقیم و سشوار استفاده کنند.

وی ضمن تأکید مجدد بر لزوم عایق‌بندی کنتور تأکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی یاد شده و نامناسب بودن محل کنتور و لوله‌کشی ساختمان، هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص جبران خسارت متوجه شرکت آب و فاضلاب نخواهد بود.

کربلایی همچنین در پایان گفت: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص مسائل مربوط به آب و فاضلاب، با شماره سامانه تلفنی 122 قم تماس بگیرند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول