اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایثار خون با استقرار پایگاه سیار انتقال خون در اسلامشهر

با استقرار پایگاه اکیپ سازمان انتقال خون در اسلامشهر شهروندان اسلامشهری بخشی از خون خود را برای یاری رساندن به نیازمندان اهداء کردند.

ایثار خون با استقرار پایگاه سیار انتقال خون در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، جمعی از شهروندان اسلامشهری روز چهارشنبه با حضور در محل استقرار پایگاه سیار انتقال خون در مجموعه دارالقرآن شهرداری، بخشی از خون خود را برای یاری رساندن به هم‌نوعان اهداء کردند.

در این روز یک اکیپ سیار سازمان انتقال خون با پیگیری‌های مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، شمیرانات، تهران و پردیس برای استقرار پایگاه دائمی سازمان انتقال خون در شهرستان اسلامشهر در مجموعه دارالقرآن شهرداری مستقر شد.

سپس از افراد مشتاق به اهدای خون که ساعت‌ها قبل از استقرار این اکیپ در محل حاضر شده بودند، اقدام به خون‌گیری کردند.

مردم خیر و نیکوکار شهرستان اسلامشهر که در طی چند سال اخیر از نعمت داشتن یک مرکز انتقال خون در سطح این منطقه محروم بودند امروز با استقبال چشمگیری در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه اهدای خون شرکت کردند و به شکرانه داشتن نعمت سلامتی مقداری از خون خود را به هم‌وطنان نیازمند اهداء کردند.

با استقرار یک روزه پایگاه انتقال خون در محل دارالقرآن شهرداری اسلامشهر کارشناسان و متخصصان سازمان انتقال خون بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از بین افراد مراجعه‌کننده و متقاضی اهدای خون توانستند بیش از ۷۰ نفر را پس از انجام معاینات لازم خون‌گیری کنند.

به گزارش فارس، پایگاه دائمی سازمان انتقال شهرستان اسلامشهر که با پیگیری‌های اعضای دوره سوم شورای شهر اسلامشهر در یکی از ساختمان‌های شهرداری این شهر مستقر شده بود علی‌رغم استقبال مردم نیکوکار منطقه، در یک اقدام غیرکارشناسی و بر اساس سلایق فردی این مرکز یک شبه تعطیل و تاکنون متأسفانه مردم از وجود داشتن یک پایگاه انتقال خون محروم شده‌اند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول