اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی ملوان بندرانزلی در مقابل خیبر خرم‌آباد

دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و ملوان بندر انزلی در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تساوی ملوان بندرانزلی در مقابل خیبر خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و ملوان بندر انزلی عصر امروز در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که درنهایت این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هنوز چیزی از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال نگذشته که مربیان تیم‌ها یکی پس از دیگری در حال تغییر هستند.

عبدالله ویسی که چند روزی است جانشین امید روان‌خواه شده در اولین حضورش بر مسند مربیگری مقابل ملوان به تساوی دست یافت.

روان‌خواه در این فصل چهار مسابقه اول لیگ را به‌عنوان مربی با خیبر بود که کارش را با یک پیروزی، دو شکست و یک تساوی به پایان برد. خیبر امید دارد که با حضور عبدالله ویسی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

مازیار زارع برای ترکیب ملوان انزلی در این دیدار مبین عشایر، عیسی پرتو، مهیار زحمتکش، سید احمد مهدی زاده (وحید فارغ)، میثم شاه مکوندزاده، میعاد یزدانی، ارسلان تفضلی (خشایار زبرجد)، مهدی هاشمی نژاد، سهیل فداکار (محمدرضا محرمی) و سید محمد مهری را به زمین مسابقه فرستاد.
 
عبدالله ویسی هم برای ترکیب خیبر خرم‌آباد محمد ضیایی، محمود یگانه بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری، مصطفی علیخانی، مهران احمدی (از دقیقه ۸۴ بهرام احمدی)، علی قاسمی، مهدی ممی زاده (از دقیقه ۸۴ حسین جودکی)، عارف رستمی، سعید بحر کاظمی و میلاد سوری را در نظر گرفته بود.

گل‌های نیمه اول بازی را عارف رستمی در دقیقه ۴۴ برای خیبر از روی نقطه پنالتی و همچنین مهیار زحمتکش نیز در دقیقه ۴۵ برای ملوان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نیمه دوم عارف رستمی برای خیبر خرم‌آباد و در دقیقه ۹۲ وحید فارغ برای ملوان به ثمر رساند تا این بازی با تساوی دو بر دو پایان یابد.

در نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گل زنی داشتند که راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند تا در دقیقه ۴۵ بازی، داور به دلیل خطای مدافع ملوان بر روی مهاجم خیبر اعلام پنالتی کرد و عارف رستمی با یک ضربه محکم توپ را به سمت چپ دروازه مبین عشایر فرستاد.

اما بلافاصله و کمتر از یک دقیقه پس از دریافت گل میلاد سوری مدافع خیبر بر روی مهاجم ملوان خطا کرد و داور صحنه را پنالتی تشخیص داد تا مهیار زحمتکش با یک ضربه بدون نقص توپ را به گل تبدیل و آخرین ثانیه‌های نیمه اول بازی را به‌تساوی کشاند.

اما در نیمه دوم هم بازیکنان هر دو تیم تمام توانشان را برای دقایق پایانی ذخیره کرده بودند و در دقیقه ۸۲ غفلت بازیکنان و مدافعین ملوان باعث شد عارف رستمی با عشایر تک‌به‌تک شود و گل دوم را برای خیبر خرم‌آباد به ثمر برساند.

در دقایق پایانی و در لحظه‌هایی که دیگر هیچ امیدی برای ملوان باقی نمانده بود یک پرتاب اوت به نفع ملوان گرفته شد که پس از پرتاب و رسیدن به مهری که قصد شوت به چهارچوب را داشت در بین راه به وحید فارغ رسید و با یک ضربه تمام‌کننده نگذاشت تا ملوان دست‌خالی از خرم‌آباد به انزلی بازگردد و بازی را به‌تساوی کشاند.

 

نکته قابل‌توجه این حضور تماشاگران عاشق خیبر روی ساختمان‌های اطراف استادیوم محل برگزاری دیدار بود که با تشویق‌هایشان تیم خیبر خرم‌آباد را تشویق می‌کردند.

تیم ملوان بندرانزلی در حال حاضر با هشت امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته و خیبر نیز با پنج امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول