اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد/«من بی او» منتشر شد+آهنگ

جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد/«من بی او» منتشر شد+آهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر موسیقی، هیأت امنا، مدیر عامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی گزارش عملکرد انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه حسابرس مستقل نیز گزارش خود را ارائه کرد و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجمن موسیقی در زمینه اجرای جشنواره های موسیقی، حمایت از اجراها و آلبوم‌های موسیقی، حمایت از انتشار کتاب و فعالیت‌های موسیقی در استان‌ها ارائه کرد.

همچنین مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گزارشی از فعالیت‌‌های انجمن‌های موسیقی استان‌ها در زمینه برگزاری جشنواره، کنسرت موسیقی، بزرگداشت هنرمندان و تولید آلبوم در سال ۱۳۹۸ ارائه کرد.

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

 

*************************

من بی او با صدای هادی حسن بیگی منتشر شد

 

 

«من بی او» با صدای هادی حسن‌بیگی و آهنگسازی حمید رشیدی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

سیدمحمد تنکابنی مدیر موسسه هنری «باس» و تهیه کننده‌ی آهنگ «من بی او»، درباره انتشار این آهنگ، گفت: هادی حسن‌بیگی از خوانندگان آموزش دیده در عرصه موسیقی پاپ است که فعالیت موسیقایی خود را از سال ۱۳۷۶ در کانون فرهنگی تربیتی حُر زیر نظر آقای شهروز حقی آغاز کرده است. سال‌ها از محضر استادانی همچون علی‌اصغر شاه‌زیدی، حمیدرضا نوربخش، حسین علیشاپور و مسعود امیری بهره برده و همچنین نزد اقای علی تفرشی مبانی موسیقی و سلفژ را آموزش دیده است.

تنکابنی ادامه داد: جوانان بسیاری در کشورمان در تلاش برای ورود به عرصه موسیقی پاپ هستند اما شاید کمتر به تاثیر مثبت آموزش اصولی در جهت تولید محتوای استاندارد توجه کرده‌اند، که این مسئله در سلیقه شنیداری مخاطبان تاثیر منفی دارد.

این تهیه کننده تاکید کرد: هدف ما ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان موسیقی پاپ با استفاده از تکنیک ها و استانداردهای موسیقی ایرانی و تلفیق آن با موسیقی مردم پسند امروزی است؛ هادی حسن بیگی نیز همین هدف را دنبال می‌کند.

«من بی او» ساخته آهنگساز شناخته شده موسیقی پاپ، حمید رشیدی است که آثار بسیار زیادی از او با صدای خوانندگان مطرح منتشر شده است. طراحی پوسترِ این قطعه هم بر عهده حسین سلیمانی بوده است.

آهنگ «من بی او» از سوی موسسه هنری «بانگ آوای سارنگ (باس)» منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول