اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

نگاهی به هتاکی‌های زم؛ از «تمسخر آیین‌های عزاداری» تا «عکس یادگاری با نماد‌های همجنس‌بازی»

برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به «آمدنیوز» منتشر می‌شد، واقیعت را روشن می‌سازد.

نگاهی به هتاکی‌های زم؛ از «تمسخر آیین‌های عزاداری» تا «عکس یادگاری با نماد‌های همجنس‌بازی»

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر پس از اجرای حکم قانونی روح‌الله زم، برخی مرتبطین وی ادعاهای کذب و ناصحیحی را در فضای مجازی منتشر کرده و تلاش کردند روند قانونی بررسی پرونده و اجرای حکم روح‌الله زم را تخطئه کنند.

در این میان، برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به «آمدنیوز» منتشر می‌شد، واقیعت را روشن می‌سازد.

 

جسارت‌های زم به اعتقادات مردم ایران

انتشار مطالب و پست‌هایی توهین‌آمیز به مقدسات مسلمانان و شیعیان در آمدنیوز توسط زم، به یکی از مولفه‌های کانال مزبور تبدیل شده بود؛ تا جایی که زم در آمدنیوز آشکارا مقدسات و باورهای راستینی نظیر ظهور امام زمان(عج)، زیارت آل‌الله و برگزاری مراسم عبادی و معنوی و مذهبی نظیر راهپیمایی و زیارت اربعین را تخطئه می‌کرد و علیه این باورها و مراسم الهی و معنوی، دروغ پراکنی و درشت گویی می‌کرد.

در ادامه فقط به چند مورد از توهین‌ها و جسارت‌های بی‌شرمانه زم در کانال آمدنیوز به مقدسات و باورهای راستین مسلمانان و شیعیان اشاره می‌کنیم تا عمق ضدیت این عنصر وابسته به بیگانه با دین و مذهب و اعتقادات مردم ایران مشخص شود:


 

 

 

همانطور که در این پست منتشره در آمدنیوز مشاهده می‌شود؛ زم آشکارا ظهور امام زمان (عج) را نفی کرده است؛ جسارتی که حتی عناصر وهابی و معاند با اسلام ناب محمدی نیز از طرح آشکار آن اکراه دارند.

انتشار پست‌های تمسخرآمیز و شبهه‌افکنانه پیرامون عزاداری مردم ایران توسط زم 

در ایام محرم و صفر عشق و ارادت تمامی مردم ایران از هر دین و مذهب و قشر و پایگاه و سلیقه‌ای به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) متبلور می‌شود و صحنه‌هایی سراسر از عشق و وحدت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت، جهانیان را انگشت به دهان می‌کند؛ در این میان رسانه‌های معاند و ضدایرانی در راستای شبهه‌افکنی و تخطئه و تمسخر این عشق مخلصانه مردم ایران به سید و سالار شهیدان، به صف می‌شوند؛ آمدنیوز نیز در زمان حیات ننگین خود به کرات برای تخریب عزاداری سالار شهیدان اقدام به دروغ پراکنی و انتشار پست‌های تمسخرآمیز و شبهه‌افکنانه کرد.

 

 

جسارت زم به راهپیمایی اربعین

هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، میلیون‌ها زائر و دلداده اهل بیت علیهم‌السلام از سراسر جهان راهی کربلای معلی می‌شوند تا با سرور آزادگان جهان، تجدید بیعت کنند. حضور بی‌نظیر زائران از سرتاسر گیتی در کربلای معلی در این روز مقدس، صحنه‌ای به نمایش می‌گذارد که در هیچ اجتماع و هیچ بخشی از این کره خاکی، قابل تکرار نیست. همین امر رسانه‌های استکباری و ضددین را بر آن می‌دارد تا علیه این مراسم باشکوه که مانور اقتدار شیعیان است، عقده‌گشایی کنند؛ زم و آمدنیوز نیز در پازل همین رسانه‌های ضددین و معاند هر ساله در ایام منتهی به اربعین، اقدام به انتشار مطالب و پست‌هایی علیه راهپیمایی اربعین می‌کردند و زم صراحتاً و با بی‌شرمی تمام ، این مراسم معنوی و مقدس را «شوآف» می‌نامید!

 

موارد فوق‌الذکر تنها بخش‌های کوچکی از توهین‌ها و جسارت‌های زم در کانال آمدنیوز به باورهای مقدس مسلمانان و شیعیان و تخطئه و تمسخر اعتقادات مردم ایران است؛ امری که به وضوح نشان می‌دهد تلاش برخی نزدیکان وی برای تحریف اشکار چهره و عملکرد وی تا چقدر سست و بی بنیاد است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول