اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرمایه گذاری ایتالیایی‌ها در بوشهر/ تشریح 4 پروژه کلان استان

در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان بوشهر 4 پروژه کلان استان بوشهر با هدف جذب سرمایه گذار خارجی تشریح شد.

سرمایه گذاری ایتالیایی‌ها در بوشهر/ تشریح 4 پروژه کلان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان بوشهر که با حضور نماینده یک شرکت سرمایه گذاری از ایتالیا برگزار شد اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه‌های کشاورزی، نفت، گاز و گردشگری ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری دارد و با توجه به روابط حسنه میان ایران و ایتالیا، به دنبال توسعه روابط مختلف سرمایه گذاری با ایتالیا هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه از سرمایه گذاری طرف ایتالیایی در استان بوشهر استقبال می‌کنیم، افزود: اولویت استان بوشهر برای حضور سرمایه گذاران خارجی، عرصه‌های زیرساختی از جمله راه آهن، آزاد راه، فرودگاه جدید و پروژه سد دالکی است.

وی تصریح کرد: سه پروژه فرودگاه، راه آهن و آزاد راه بوشهر کارکرد ملی هم دارند و علاوه بر نقش مهم در روند توسعه استان، به توسعه ملی هم کمک می کنند.

گراوند اضافه کرد: با توجه به نقش استان بوشهر در توسعه ملی، اجرای پروژه های آزاد راه بوشهر به شیراز، و فرودگاه جدید بوشهر در دستور کار است و می تواند فرصت‌های خوبی برای همکاری با شرکت ایتالیایی باشد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های استان بوشهر در عرصه کشاورزی به ویژه تولید محصول خارج از فصل، از سرمایه گذاری خارجی در زمینه کشاورزی هم استقبال می کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد:  با توجه به آمادگی دو طرف برای همکاری های سرمایه گذاری، تشکیل کارگروه مشترک استان بوشهر و طرف ایتالیایی می‌تواند به ادامه همکاری‌ها کمک کند.

گراوند گفت: با توجه به فرصتهای مطلوب سرمایه گذاری در استان بوشهر، از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در استان بوشهر استقبال و حمایت می‌کنیم.

لازم به  ذکر است در این نشست که نماینده یک شرکت صنعتی و سرمایه گذاری ایتالیایی حضور داشت، شماری از مدیران اجرایی استان بوشهر پروژه‌های راه آهن، آزاد راه بوشهر به شیراز، سد دالکی، فرودگاه جدید بوشهر و توسعه بندر بوشهر را تشریح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول