اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

فراخوان دلنوشته‌ای برای «حاج قاسم»

یک پایگاه خبری در فراخوانی به مناسبت نزدیک‌شدن به نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به جمع‌آوری دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» می‌کند.

فراخوان دلنوشته‌ای برای «حاج قاسم»

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری سراج ۲۴، در فراخوانی به مناسبت نزدیک‌شدن به نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به جمع‌آوری دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» می‌کند.

 بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹، سردار سرافراز جهان اسلام و جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگری از رزمندگان اسلام در حمله پهپاد آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. این حادثه تروریستی موجب اندوه عموم مردم ایران، عراق و ملت‌های آزاده جهان شد.

در همین راستا پایگاه خبری سراج ۲۴ در فراخوانی به مناسبت نزدیک‌شدن به نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به جمع‌آوری دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» می‌کند.

*علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۹ دی‌ماه ۱۳۹۹، ابتدا ‌دلنوشته‌های خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و «اسکرین شات» آن را به سایت PORSWEB.IR ارسال کنند. لازم به ذکر است که دلنوشته ارسالی باید حداقل ۵۰ و حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

*برای دسترسی سریع‌تر می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۷۷۴۱۹۸۱۷ تماس بگیرید.

همچنین آثار فاخر در  تارنما (سایت) با نام نویسندگان بارگذاری می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول