اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برخورد 2 اتوبوس درون شهری در مشهد حادثه آفرید

ظهر امروز، حادثه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در بولوار امامت مشهد منجر به مجروح شدن 11 نفر از سرنشینان و انتقال آنها به بیمارستان شد.

برخورد 2 اتوبوس درون شهری در مشهد حادثه آفرید

سعید حسینقلی‌زاده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ظهر امروز، حادثه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در بولوار امامت مشهد منجر به مجروح شدن 11 نفر از سرنشینان این دو وسیله حمل و نقل عمومی  شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد یکی از اتوبوس‌ها در ایستگاه متوقف بوده که اتوبوس بعدی در حالی که 15 مسافرداشته، از پشت با آن برخورد کرده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 11 نفر به پیشنهاد اورژانس برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شدند که 9 نفر تا الان مرخص شده اند.

حسینقلی‌زاده مقدم اضافه کرد:در حال حاضر دو نفر از مسافران در بیمارستان هستند که آسیب جدی ندیده‌اند و حال عمومی‌شان خوب است اما برای اطمینان بیشتر تا عصر امروز تحت نظر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص آسیب به اتوبوس‌ها هم گفت: اتوبوس جلویی خسارتی ندیده اما اتوبوسی که از پشت برخورد کرده برای تعیین میزان خسارت به تعمیرگاه منتقل شده تا معلوم شود نقص فنی باعث این حادثه بوده یا خطای راننده؛ در عین حال موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول