اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعطای وام ودیعه مسکن به ۹۱۰ خانوار نیازمند آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری از ۹۱۰ خانوار نیازمند در سطح استان در قالب ودیعه مسکن حمایت شده است.

اعطای وام ودیعه مسکن به ۹۱۰ خانوار نیازمند  آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی در خصوص تأثیر کرونا در وضعیت معیشتی نیازمندان اظهار داشت: کرونا در کنار تاثیر بر سلامتی و تهدید جان مردم یک آسیب مهم بر اقتصاد خانوار نیز بود؟ بنابراین با شیوع بیماری کرونا  تعداد مراجعات به کمیته امداد افزایش یافت که بخش قابل توجهی از مراجعان به‌ علت گرانی مسکن و اجاره آن متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون علاوه بر اعتبارات جاری بخش مسکن، مبلغ 15 میلیارد تومان نیز به صورت ویژه برای تأمین ودیعه مسکن مددجویان و دیگر نیازمندان اختصاص یافته است.

کلامی با تاکید بر حمایت از بخش عمده‌ای از مراجعان، گفت: در 9 ماهه نخست سال 99 از 910 خانوار در سطح استان در قالب ودیعه مسکن حمایت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: 497 خانوار نیز در استان پشت نوبت برای دریافت ودیعه مسکن هستند.

وی همچنین در ارتباط با تسهیلات کارگشایی (وام ضروری) به مددجویان و آسیب‌دیدگان از شرایط کرونایی نیز یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تا نیمه اول آذرماه مبلغ 8/37 میلیارد تومان به 6 هزار و 263 نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت پرداخت شده است.

کلامی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در این زمینه برای اقتصاد اقشار آسیب‌پذیر به وجود آمد، تمهیداتی نیز برای بخشی از نیازمندان غیرمددجو ارائه گردیده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول