اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

به دنبال 3 امتیاز بازی برابر تیم پیکان هستیم

مربی تیم تراکتور گفت: برای کسب 3 امتیاز بازی برابر پیکان به میدان می‌رویم.

به دنبال 3 امتیاز بازی برابر تیم پیکان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی نیکبخت مربی تیم تراکتور اظهارداشت: فردا هم با برنامه پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی برابر تیم پیکان قرار می‌گیریم.

وی گفت: در ابتدا به سبب درگذشت عدلی لاله که از عوامل باشگاه تراکتور بودند، به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. خدا را شکر روز به روز تیم تراکتور در حال بهتر شدن است و فردا بازی سختی برابر پیکان داریم، کادر فنی خوبی دارند و سال گذشته نشان دادند که موفق بودند و امسال هم شروع خوبی را داشتند.

مربی تیم تراکتور متذکر شد: تیم پیکان را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی و برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد، بتواند نتیجه لازم را بگیرد که ان‌شاءالله تیم تراکتور بوده و بتوانیم هواداران این تیم را فردا شاد کنیم.

وی تصریح کرد: جا دارد، یک موضوعی را در مورد مسعود شجاعی بگویم، همانطور که در بازیکنی در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی موفق بودند، در این 2 هفته که با ایشان بودم، متوجه شدم که از هوش بالایی داشته و می‌توانند در آینده مربی موفقی باشند. اینکه بازیکنی کنند یا نه تصمیم خودشان است، اما دوست دارد از بیرون تیم تراکتور را هدایت کند و با توجه به اینکه تست کرونایش منفی است هر وقت صلاح بدانند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

نیکبخت افزود: شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، اما برداشت ما این است که اگر وقت کافی داشته باشیم و زمان بین دو بازی بیشتر باشد، می‌توانیم به جای کمیت به کیفیت بازی‌ها فکر کنیم و این به پیشرفت فوتبال ما کمک خواهد کرد. چون فشار روی تیم زیاد است از این 3، 4 روز را یک روزش را استراحت می‌دهیم. چون فاصله بین 2 بازی کم است، نمی‌توانیم آن چیزهای که می‌خواهیم را در تمرین ارائه دهیم که البته این برای همه تیم‌های یکسان است.

وی یادآور شد:  از طرفی ما دیر به تیم اضافه شدیم و این بازی دوم ماست، تغییر سبک و بازی را که می‌دهیم زمان‌بر بوده تا به اهداف‌مان برسیم. ارنج و هدایت تیم با آقای شجاعی است و تیم روند رو به رشد داشته و روز به روز بهتر می‌شویم، تلاش می.کنیم بازی روان و تماشاگرپسند همراه با پیروزی و 3 امتیاز بازی همراه باشیم.

نیکبخت اضافه کرد: بعضی تیم‌ها نیز با تاکتیک‌های خاصی وارد مسابقات شدند، مثل تیم پیکان که یک پدیده در اوت دستی رو کرده که برای همه تیم‌های دردسرساز بوده که شاید دقایقی از بازی را تغییر تاکتیک بدهیم تا این برنامه حریف را خنثی کنیم.

مربی تراکتور گفت: من نمی‌توانم برنامه فردایمان را در کنفرانس بگویم. آقای تارتار مربی باهوشی است، نقاط ضعف تیمش را شناسایی کردیم. فردا خانزاده و خرم‌الحسینی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

انتهای /60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول